Bang & Olufsen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Bang & Olufsen

hei. lurte på om noen vet hvilke billedrør B&O bruker i sine crt tver. Lager de sine egne eller?

Hadde en liten diskusjon med noen som kjøpte seg et b&o for noen år siden. Påstår at ingenting slår den tven, og da jeg påpekte at selve billedrøret er fra phillips, falt det ikke i god jord... har jeg rett eller??

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    såvidt meg bekjent har b&o alltid brukt philips billedrør.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sofagris1
    hei. lurte på om noen vet hvilke billedrør B&O bruker i sine crt tver. Lager de sine egne eller?

Hadde en liten diskusjon med noen som kjøpte seg et b&o for noen år siden. Påstår at ingenting slår den tven, og da jeg påpekte at selve billedrøret er fra phillips, falt det ikke i god jord... har jeg rett eller??
    Enten er det phillips eller samsung tror jeg. Har en nyere b&o tv her hjemme. Å når vi kjøpte den ble vi fortalt at det ikke var b&o sin skjerm.
    Men fy søren for en tv! Funker fett enten det er sony, phillips eller noen andre som har laga bilderøret.
    Men du har nok rett der ja;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for tilbakemeldingene. Det er selvfølgelig ikke viktig, men litt morsomt fordi når jeg kom med denne påstanden, satte eieren nesa i sky og sa at pøh...det er ikke noe Phillips skit i mitt Bang og Olufsen...he he. Ville bare jekke ham ned litt :-) Men for all del, tven er knallgod for det...

Intermediate Faller sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    743
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    B&O har brukt veldig mye phillips i forsterkere og tv'er tidligere, men er litt usikker på hvordan det er nå.. men de leverer ganske bra bilde! Det jeg liker med B&O er designen på ht, tv'er og anleggene!!
    Pappa er jo B&O fanatiker, så vi har mye utstyr fra de her hjemme..

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sofagris1
    takk for tilbakemeldingene. Det er selvfølgelig ikke viktig, men litt morsomt fordi når jeg kom med denne påstanden, satte eieren nesa i sky og sa at pøh...det er ikke noe Phillips skit i mitt Bang og Olufsen...he he. Ville bare jekke ham ned litt :-) Men for all del, tven er knallgod for det...
    Hehe! Tror han tok feil der ja;-)

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    B&O sine plasmaer bruker Panasonic panel, men det var ikke det du spurte om.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    B&O sine plasmaer bruker Panasonic panel, men det var ikke det du spurte om.
    Nei forsåvidt ikke, men morsomt at du sier det. Har Panasonic PV60 selv, så skal nok nevne det for ham også...:-). Har nesten B&O jeg også da, bortsett fra designen....

Newcomer Peter Pan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

BeoVision 7-40" har Samsung skærm.

Hvis nogen skulle have et Samsung LE40M61B , og tror at de har et BeoVision 7-40" LCD TV, bare fordi dette tv har Samsung skærm, kan jeg fortælle at de

MANGLER.

Bang & Olufsen BeoVision 7-40" LCD TV.

Jeg vil her prøve at give nogle eksempler på hvad man får til prisen, håndbogen er på 78 sider, så dette de ikke fyldestgørende.

B&O har en billede justeringen til 4:3, der fylder 16:9 skærmen ud , ved ikke at ændre billedet i midten, men kun i sider, top og bund, altså ikke de sædvanlige justeringer, mellem for lange, eller for tykke personer.

Dolby 5.1 digital og DTS digital surround dekoder er indbygget.- Loudness fra/til og justering af Bas og Diskant.- P-AND-P: Billede i billede funktion.- TV lister over foretrukne kanaler med navn for det enkelte familien medlem.- Teater forhæng glider til side når tv tændes.

Indbygget DVD og CD for afspilning af de gengse tyber.- Muligheden for rumlink i hele huset.- Lysføler for tilpasning af billede til rummet.

Tilslutning, og styring af en tilslutet Projektor til hjemmebiografen.- Bang & Olufsen's BeoVision 7-40" LCD TV, er klar til modtagelse af High Definition TV.

Kode skal indtastes efter 30 min. uden strøm = Tyveri sikring.- Aluminiums motor stand, vipper og drejer.- Display i rammens højre side, der viser dit valg, også for produkter tilslutet med MasterLink.

En helt unik center højttaler BeoLab 7-4 med 2 x 250W ICEpower forstærkere. - Set-Top-Box Controller der genkender tilsluttede produkter via IR øje, for styring med Beo4, er installeret.- Instalation i dit hjem, når du køber nyt b&o, er med i prisen.-

Den nyeste model af Beo4 med DVD taste. Den eneste fjernbetjening i verden hvor du kan skrue op for lyden, samtidige med at du med samme fjernbetjening klør dig på ryggen.

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_p...98&PN=0&TPN=21

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •