Philips 42PF9831D toppmodell???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips 42PF9831D toppmodell???

Dette skal være ny toppmodell men den har laver oppløsning enn forgjengeren...?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ser ut som de har kuttet ut 1920x1080, sikkert like greit ettersom de ikke har støtte for dette signalet inn progressivt uansett. Pixel Plus 3 ser jo bra ut, men 4500:1 "dynamisk kontrast" skal en ikke legge mye i, ettersom dette er en kontrastmåling foretatt helt uten hensyn til en lineær gråskala og representerer dermed på ingen måte noe måletall med en faktisk praktisk betydning. Alt den sier er at TV klarer å slå av lyset bra ved innsignal på 0 lux, men med en gang signalet økes i samme frame slås lyset på, og kontrasten blir en helt annen...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    denne tven er gigantisk, og da tenker jeg ikke på bildekvaliteten. den er faktisk nesten 20 cm bredere enn samsung sin 46", og 10 cm høyere. fatter ikke hva designerne til philips har tenkt på når de lagde denne tven...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vi får jo se om den har mye mer å by på enn hva 9830 og 9730 kan gi. Philips er jo ikke kjent for minimalistisk design. Dette blir en tv som skal dominere rommet og være ett blikkfang

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis du drar inn til oslo og ser på den så skjønner du hva jeg mener. den er rett og slett latterlig stor...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veggiss
    hvis du drar inn til oslo og ser på den så skjønner du hva jeg mener. den er rett og slett latterlig stor...
    Trenger ikke det, jeg har sett hvordan størrelse philips har hatt på sine toppmodeller siste årene ( og de andre ) for å skjønne at de liker dominerende ting. Men dette er en smaks sak og folk er forskjellige. Noen liker det, noen liker det ikke.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes i hovedsak at rammen rundt TV-skjermer skal være minst mulig (slik som Pioneers plasmaskjermer, f.eks), og Philips har egentlig aldri hatt produkter som har tiltalt meg utseendemessig. De treffer ikke meg denne gangen heller. Det første jeg la merke til var den gigantiske rammen rundt skjermen, jeg måtte se nærmere på bildet for å se om det virkelig skulle være sånn.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig syntes jeg ikke Phillips har vært noe imponerende på verken design eller bildekvalitet etter de sluttet med CRT.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veggiss
    denne tven er gigantisk, og da tenker jeg ikke på bildekvaliteten. den er faktisk nesten 20 cm bredere enn samsung sin 46", og 10 cm høyere. fatter ikke hva designerne til philips har tenkt på når de lagde denne tven...
    Syntes du denne Philipsen var ille, se her...
    http://www.pcworld.no/index.cfm?fuse...085D6AFFB1B3B3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •