Anbefaling flatskjerm

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefaling flatskjerm

Min kjære mor og far pusser opp stua og har lyst til å oppgradere seg litt på TV. De har vært å sett på en Samsung LE32T51B hos Euronics til ca. 9000,-. Selgeren der anbefalte heller å gå ned til 26 tommer i samme serie til 1000,- mindre. Men 26" i stue er og blir for lite!

De dro så til 3D og så på en JVC (usikker på modell). Den skulle de få for 18000,- inkl. fleksibel arm. Denne synes de var veldig bra.

Som dere ser spriker de i både pris og modeller. De trenger altså litt hjelp (eller retterer sagt - Jeg trenger hjelp ettersom de har spurt meg til råds).

Til opplysning sitter jeg selv med en Pana 42PA50 som jeg er meget fornøyd med.

Mitt foreløpige forslag er at de burde heller gå for plasma da de i all hovedsak ser på TV via analogt signal (kabel anlegg) med varierende kvalitet. Men da må man jo gå opp litt i størrelse (37").

Er det noen som har noen forslag? Jeg fikk han til å begrense prisen han ønsker å gi til 9000-13000.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som kan være behjelpelige med litt råd???

Den gamle TV'n dems tar kvelden nå, så det haster litt...

Intermediate JR sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    joa... har selv en 28" i stua og er nå på utkikk etter en 37" lcd/eller plasma, Hvis det skal være sort TV foreslår jeg Samsung 40" LCD i 51 til 71 serien, skal det være sølv bør de gå for Panny 37" PV60. Med veggfester/fot bør dette ligge rundt 20 tusen. Hvis det for mye kan de gå ned på 32" med de samme modellen. Enkelt hva? (Nei ikke særlig, sorry)

Newcomer Emilste sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med denne?
    http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317689

Har fått god tilbakemelding på forumet tror jeg!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •