Hjelp! Skjermen ble svart på min splitter nye Samsung

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
  1. #1
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Hjelp! Skjermen ble svart på min splitter nye Samsung

    Vi kjøpte en ny Samsung LE-40R51B i dag og har nå jobbet med å få den opp. Da vi satte i kabelkontakten startet tv'en opp med å finne alle kanalene, men plutselig gikk skjermen i svart. Uansett hva vi gjør er det ikke mulig å få noe bilde, selv om lyden er helt fin. Det som er så snålt er at hvis vi tar ut kabelkontakten og setter den inn igjen så kommer det en boks opp i øverste venstre hjørne med navnet på gjeldende kanal i ca et halvt sekund før skjermen blir svart igjen. Dermed så er det jo noe som funker på TV'en, men altså ikke vanlig bilde. Noen tips eller råd?

  2. #2
    Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis du har sjekket gjennom feilsøkingsdelen i manualen (vanligvis bakerst) og ingenting virker bør du nok ta kontakt med butikken der du kjøpte den.

  3. #3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Ikke mye å sjekke

    Det var bare to punkt å sjekke i følge manualen, og det har jeg gjort. Det som kanskje er enda mer merkelig er at det ser ut som om det er noe flimmer i den svarte skjermen. Hvis man ser riktig nøye etter så er det noe bilde der...
    Er det normalt at skjermen bare går sånn med en gang?

  4. #4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette er nok ikke normalt nei... bare å henvende seg til butikken å kreve ny TV 18 mai!

  5. #5
    Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis man klager innen 1 uke etter kjøp skal du kunne få nytt produkt med en gang, uten å måtte vente på reparasjon. Dette gjelder ihvertfall på mobiltelefoner, så da vil jeg tro det gjelder annen elektronikk også.

  6. #6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Defekt baklys

  7. #7
    Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ikke hvis han får bilde med info om kanal ? Det må være noe annet mystisk..

    Test en annen inngang hvis du har veldig lyst .. pc f.eks. skulle du få bilde så hjelper det jo ikke så mye , inn må den nok uansett.. håper de har flere på lager og DOA avtale med samsung..

    Sitat Opprinnelig postet av Blueline
    Defekt baklys

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •