Trenger tips angående kjøp av LCD-TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger tips angående kjøp av LCD-TV

Hei,

Jeg har nå bestemt for å gå til innkjøp av en LCD-TV som har HDTV-oppløsning. Grunnen for at jeg skal kjøpe en slik TV er fordi jeg spiller en del Xbox 360 og har funnet ut at min gode og gamle CRT-TV ikke fungerer til dette.

Det jeg lurer på er hva kan jeg få for en 15.000,- kroner? Jeg er mest interessert i 32" ettersom jeg ikke vil gå ned i størrelse for det vil være det samme for meg å kjøpe en bil med 300 hestekrefter og bytte den ut med en bil med 100 hestekrefter. Og jeg lurer på om en 32" LCD-TV vil være større enn en 32" CRT?

Jeg har alltid likt Samsung, men har ikke fått testet ut en LCD-TV av dem enda. (Hvis man ikke ser bortifra de som står for testing sammen med Xbox 360 i butikker) Har selv LCD-Skjerm til PCen og er veldig fornøyd.

Men hva er det beste til mitt bruk? Er det noen som kan anbefale noe?

Takker for alle svar :grin:

Newcomer Toffe_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei!

Kan anbefale nye Sony KDL-32S2000. Dette vil nok være en god match til din XBox 360. Modellen bygger på den gamle V-serien. En glimrende LCD-tv med Sony's egen Bravia Engine som sørger for god støyredusering og bredt fargespekter. Nytt S-PVA panel, knall design og utrolig lite og slankt
    kabinett. I tillegg får du den i tre farger: sølv, granitt og en svart-aktig nyanse. Butikkpris ligger på 15995,-

LINK

32" lcd-tv er vel så vidt jeg har skjønt det ikke noe større i synlig bildeoverflate enn en 32" CRT. Sikkert litt forskjeller fra produsent til produsent med hva de oppgir som synlig bildeoverflate.. LCD'en vil nok
    uansett oppleves som større, siden kabinettet selvfølgelig er mye mindre..

(P.S. DVB-T tuneren i denne TV'en kan ikke brukes i Norge, når det digitale bakkenettet kommer opp og går her i landet. Dette er fordi den som omtrent alle andre innebygde DVB-tunere har støtte for MPEG2 og ikke MPEG4 komprimering som brukes i andre europeiske land..)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •