LG lb1r 32"/37"/42" - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 68 av 68
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har anskaffet meg en LG 37 lb1r, og sett at jeg har akkurat samme lydproblem som flere her har. Ser at lyden ofte kommer i fob. med svart/mørke felter på skjermen. Lyden forsvant når jeg stilte over PSM(Farger) til Dynamic. Det rare er at om jeg så går ned og stiller kontrast og farge så vil PSM automatisk stille seg over til User, mens lyden da er borte!! Men kommer tilbake neste gang TV-en skrus på. Det virker jo da som lyden er en bug i TV-en.

Hadde det enda vært mulig å forandre på verdiene for Dynamic så hadde problemet vært løst. Har lett i servicemenyen men kan dessverre ikke finne muligheter for å endre de prekonfigurerte fargeinstillingene.

/TB

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette kan nok endres fra service menyen men den er MERK: SKUMMEL å surre med om du ikke vet hva du driver med. Får å komme inn på den hold meny på tv og fjernkontroll inne i ca 5 sec så ser man menyen flikker over til en annen meny som er plassert oppe i venstre hjørnet. Holder du for lenge vil den forsvinne igjen å be om et 4 sifret passord. Da trykker du bare exit å prøver igjen. Må slippe knappene akkurat i det du ser menyen flipper over.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    526
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har lagt merke til at bildet "blinker" på
    LB1?På meg virket det som en lampemodulering der den varierer lysstyrken når det skifter mellom lyse/mørke scener.
    Ganske likt som når jeg bruker AI på Optoma HD72.Irriterende når du først ser det.Vi prøvde en del forskjellige innstillinger uten å få det vekk.Noen tips??

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

demontering av fot

Sitat Opprinnelig postet av GunneLunn
    Heia

Vi fikk til, det var ikke så vanskelig likevel. Bare litt søk og let.

For andre med samme problemet: Det er 6, like store skruer bak på selve tv'n helt nederst som må vekk. Deretter er det bare å løfte den av foten.

Vi gleder oss som unger til å se film når hele anlegget er koblet til

OK, det er greit, men det blir fortsatt værende igjen en "hals" under tv'n! Hvordan fjerner man denne??

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har du ikke skrudd av de riktige skruene. Virker som du har delt foten i to altså skrudd plata av halsen, noe som ikke er nødvendig. Sitter skruer i selve tv'en som skal løsnes

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Da har du ikke skrudd av de riktige skruene. Virker som du har delt foten i to altså skrudd plata av halsen, noe som ikke er nødvendig. Sitter skruer i selve tv'en som skal løsnes

Ok, det skal være 6 skruer som man skal skru. Problemet er at jeg ikke vet hvilke skruer som skal ut. Snakket med elkjøp og han ville ikke si det over telefon, siden han mente det kunne være skadelig å skru ut feil skruer.

Noen som er flinke til å beskrive hvilke skruer det er snakk om.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vært borti dette før her et sted mener jeg å huske. *søke* *søke*

skru av 2 skruer rett over sokkelen + 2 på hver side ca. 30 cm til høyre og venstre fra sokkelen. Sokkelen er festet til en aluminiumsbjelke som løsner når disse skruene fjernes.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

LG LB1R -ta av sokkel

Har nettop anskaffet en LB1R og skal henge den på veggen. Men finner ikke ut hvordan jeg skal ta av sokkelen/bordet7stativet. Kan noen hjelpe?

EDIT:
    Sorry.. Søkte ikke godt nok. Beklager å heftet folk med dette.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •