Lg32LP1 vs SAmsung 32M61

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lg32LP1 vs SAmsung 32M61

Jeg kjøpte en LG32lp1 for en god stund siden, og måtte ha en tv på soverommet og valgte derfor å kjøpe inn Samsung 32M61 som jeg trodde skulle være en god del bedre tv enn lgen. Jeg hadde planer om å putte LGen inn i soverommet og bruke samsungen i stua.

Men siden samsungen var så lett iforhold til LGen havnet den på soverommet.
    Dessuten synes jeg samsungen skuffet litt på andre områder også.

1) Det er lite innstillinger på tv apperatet. En innstilling gjelder for "alt", og det virker som du ikke kan ha en innstilling på Component, en på DVD osv slik du kan på LGen?? Eller har jeg oversett noe her?

2) PIP, kan man bare PIP med HDMI ?? Altså ikke TV pip med component? På lgen kan du PIP med absolutt ALT.. Dette synes jeg også var dumt.

3) PIP, bilde kan ikke flyttes på samsungen. Bare 4 predefinerte innstillinger

Fordelen med samsungen er at den har svarte border fremfor grå som er på LGen, men hvorfor er denne samsungen ansett for å være en bedre tv enn LGen? Skulle jeg velge en av disse ville jeg valgt LG, men nå har jeg begge ..

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du kan få svarte kanter på LG'en også. Hold inne menyknapp på fjernkontroll og tv samtidig. Da kommer du inn i service menyen hvor dette kan endres. Mer enn det husker jeg desverre ikke..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •