50 tommer skjerm som kan anbefales ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Colgol: Enig i mye av det du sier. Nå skal det sies at det er uhyre vanskelig å oppnå 8ms på så store LCD-panel vi snakker om her uten at det koster shorta... Av den grunn bruker produsenter ofte målinger gjort fra hvit - grått - hvit, eller hvit - sort.. Den mest riktige måten er vel om alle hadde oppgitt hvit - sort - hvit.

Men det ser ut som det blir bedre og bedre, så det går i allefall den rette veien....

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så sant som sagt:-)

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting jeg lurer på (uten å ha tenkt veldig nøye gjennom det)... Fotball nevnes ofte som en kilde for "frustrasjon" for folk med LCD, (eller rettere sagt folk med plasma som skal rettferdigjøre kjøpet sitt)... er det noen som kan si at en gjennomsnittelig fotballkamp ser DRITLEKKER ut på en hvilken som helst flatskjerm ? (uansett tech?) Jeg så masse fotballkamper på en 3 år gammel 40" LCD, (Samsung LW40A13W) og det var ikke i nærheten av å være så bra som dagens modeller (tror OPPGITT responstid var 20 eller 25ms, og da må jo gudene vite hvor mange minutter det var i reality).. Jeg kan ikke si det plaget meg veldig.. det jeg la merke til var om ManU vant eller ikke, eller om jeg skulle være så heldig å se at "L'pul" eller "Assanal" tapte (pardon my french.. vanskelig å la være)

Er det mulig at det er overføringene fra kampene som ikke er så bra ? .. Vi vet jo at idrettsarrangementer generellt ofte ikke distribueres med max båndbredde akkurat.. kanskje det samme med fotball ? eller er jeg på skikkelig blåbærtur? er det tech eller båndbredde som føkker opp for LCD... med litt mattekunnskap så kan man jo finne ut hvor mange ms. som trengs for å ikke lage hale på ballen... og i teorien så er det lenge siden lcd millisekund specs ikke kunne takle et normalt TV signal ? (eller ER de SÅ uærlige?)

Sitat Opprinnelig postet av colgol
    Så sant som sagt:-)

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Hitachi sine skjermer ? Har kun sett en 42 tommer men den hadde like bra bilde som en Pioneer 43 tommer XDE som sto ved siden av (med ALLE forbehold om kalibrering mm)

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Hva med Hitachi sine skjermer ? Har kun sett en 42 tommer men den hadde like bra bilde som en Pioneer 43 tommer XDE som sto ved siden av (med ALLE forbehold om kalibrering mm)
    Jeg har kun erfaring med Hitatchi 7200.. denne syntes jeg hadde litt dårlig sortnivå, men ellers et godt bilde. Flere på jobben kjøpte denne gjennom et spesialtilbud, og noen ymtet at de var misfornøyd med bildekvaliteten... Den har fått bra i test. Vet ikke hvem modell du har sett...?

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vet jeg desverre ikke. Mulig at den er av de skjermene som egner seg godt i butikklokaler med mye lys.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •