Panasonic TH-42PV60E er jo ikke akkurat flott å se på...... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Tror neppe jeg hadde kjøprt den selv om den hadde vært svart... For vår del "luktet" det veldig plastikk.
    så å si alle tver er laget av plastikk bare omkranset med svart eller pianolakk farger

Men skal være enig at tv tar seg bedre ut i svart.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av øivindo
    så å si alle tver er laget av plastikk bare omkranset med svart eller pianolakk farger

Men skal være enig at tv tar seg bedre ut i svart.
    Jeg vet alle tv'er er laget i plast. Men du har to typer plast: Den som ser billig ut og den som ser bedre ut. PV60 ser billig ut, og det hadde den gjort i svart også. Kall meg gjerne litt klysete, men jeg ville aldri hatt den tv'en på veggen i stua mi.

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Jeg vet alle tv'er er laget i plast. Men du har to typer plast: Den som ser billig ut og den som ser bedre ut. PV60 ser billig ut, og det hadde den gjort i svart også. Kall meg gjerne litt klysete, men jeg ville aldri hatt den tv'en på veggen i stua mi.
    Kjøp den nye Pioneer til høsten så blir dok nok fornøyd :razz: prisen på Pioneer skal gå ned med 20% prosent for å ikke bli utkonkurrert på prisen.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Flatskjermer skal være svarte, for svarte.
    Jeg kunne ikke vært mere enig. De skal være svarte og ha tynn kant rundt! Ikke noe jalla buer og "design-super-tull". Hiv designerene på dør og la teknikerne gjøre jobben sin! (dette mener jeg selvfølgelig kun når det gjelder selve skjermen, de må svært gjerne ha en flott fjernkontroll hvis de vil)

DrE

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle andre steder er dette:http://www.panasonic.no/servlet/PB/m...l13/index.html
    løsningen på problemet.
    Det slutter aldri å forundre meg at det kun er de modellene som er utstilt på Elkjøp som er aktuelle på dette forumet.

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aubi
    Alle andre steder er dette:http://www.panasonic.no/servlet/PB/m...l13/index.html
    løsningen på problemet.
    Det slutter aldri å forundre meg at det kun er de modellene som er utstilt på Elkjøp som er aktuelle på dette forumet.
    Sikkert en fin skjerm, men den er jo knapt mulig å få tak i. Har den innebygget høyttalere og tuner? Ville tro at panelet i den er lik PV500?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Noe må de jo ha forbedret fra PV500 ettersom den står oppgitt med 10.000:1 kontrast og 16-bits panelprosessering...

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Noe må de jo ha forbedret fra PV500 ettersom den står oppgitt med 10.000:1 kontrast og 16-bits panelprosessering...
    Jeg henviste til TH-42PHD8EK hvis det var meg du tenkte på da du skrev innlegget?

Active MacPhisto sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt min 42-PV60E i hus nå noen dager og er rett så fornøyd med kvaliteten jeg. Hadde egentlig bestilt meg en Fujitsu Siemens Myrica skjerm men på grunn av sen levering avbestilte jeg og kjøpte meg en Panasonic i stede!

Bildekvaliteten teller mest for min del og der må jeg gi den 6 ut av 6 terninger, har en ny JVC DVD spiller med HDMI og det gir utrooooolig god kvalitet.

Har justert ned kontrast og farger på skjermen for det var rent for jevlig fabrikk innstillt, Einar Lunde så ut som han kom fra mars. Jeg var også veldig redd for TV kvalitet men med UPC digitalboks så er jeg strålende fornøyd med kvaliteten. Hadde en Panasonic CRT 100Hz med digital kam fra før så jeg fryktet at jeg kom til å bli missfornøyd. Men neida PV60E er helt på høyde med min gamle skjerm og den skal svigemor få!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •