Pioneer PDP-507/427 - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 89 av 89
    Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har sett der... Men finner bare 506 modellen der jeg...

Men er kanskje ikke store forskjellene?? Kan vell ikke være mange cm hvertfall.. :?

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av partyboynr1
    Har sett der... Men finner bare 506 modellen der jeg...

Men er kanskje ikke store forskjellene?? Kan vell ikke være mange cm hvertfall.. :?
    Nei, de fysiske målene er nok temmelig identiske. Er det snakk om millimeters klaring her eller?

Lurer på om du ikke finner tekniske specs. på co.uk-sidene

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Hvor så du denne hen? Og hvor har du det fra at XD-modellene ikke blir solgt her i landet?

Pioneer har de nye med på roadshow for tiden sammen med noe annet nytt. Info'en er da selvfølgelig fra pio representant. Ellers ble jeg bekymret over at det var "mye" støy fra PDP4270XA som hadde stått på en ca 2-3 timer, mens PDP427XA støyet mye mindre (under 30 min på).

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Nei, de fysiske målene er nok temmelig identiske. Er det snakk om millimeters klaring her eller?

Lurer på om du ikke finner tekniske specs. på co.uk-sidene

Nei da.. Ikke snakk om millimeter.. :-D
    Men er redd 50" kanskje blir litt stor på stua, selv om det er den jeg har mest lyst på...
    Sitter litt over 3 meter fra veggen i sweetspot idag, og "senteret" på 30" min idag er perfekt iforhold til det..
    Så kan hende en så stor tv som 50" kanskje vil bli litt til høyre billedmessig i forhold til det jeg har idag.... :?

Newcomer Michael_Bergen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Så vidt jeg fikk med meg så var grunnen til at Pioneer gikk i fra 43" til 42" at det var mer praktisk i produksjonen. Tipper det er fordi Nec sin fabrikk var tilpasset 42" panelere.

Kan bekrefte dette. Faktum var at NEC satt inne med teknologi som gjør at de kan produsere panelene i store flak, for så deretter dele dem opp i 42".
    I tillegg kan det også tenkes at i fremtiden vil Pioneer selge paneler til andre produsenter, noe de per i dag ikke har gjort. Dette hadde ikke gått ann om de hadde holdt seg til 43", ettersom det kun var Pioneer som laget skjermer i denne størrelsen...Dette vil imidlertid ikke skje før ny nye fabrikkene er oppe og går, pga de ikke vil selge paneler uten å forsikre seg om at de har nok selv..

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vært å fått litt info. 50" vil ha full oppløsing via PC inngangen(1365*768) Samt at den vil støtte 1080P i 24HZ. Innbrenningsproblematikken skulle også være vesentlig redusert. Noen som har sett 507 live med vanlige TV signaler? Så den på HD noe som selvsagt så bra ut!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question Forskjell på PDP-507XA og PDP-507XD

I utgangspunktet trodde jeg at eneste forskjell på disse modellene var at XD hadde digital (DVB-T) tuner i tillegg til analog. Ved å gjøre en sammenligning hos Pioneer ser jeg imidlertid at XD også har CI Slot og Electronic Program Guide i tillegg. Noen som vet hva dette betyr i praksis!?

Er det også riktig at DVB-T tuneren til XD ikke vil kunne ta inn sendinger fra det digitale bakkenettet som nå er under utbygging i Norge (først i Rogaland).

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stemmer visst det ja. Saken er at det nye bakkenettet i norge vil sende i MPEG4-format, mens den digitale tuneren som sitter i de nye pioneer-skjermene støtter MPEG2. Det verserer imidlertid rykter om at pioneer-tunerne senere vil få støtte for MPEG4.

Active raeggis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Innstillinger

Finner ikke noe stoff om skjerminnstillinger på denne tråden. Kansje noen har en link til dette?

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •