7.Generasjon Pioneer plasma

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

7.Generasjon Pioneer plasma

Jeg lurte på en ting.

Det har jo vært en del snakk om den nye serien til Panasonic og hvor god den er, men er da også litt spent på den nye generasjonen til Pioneer som ikke har blitt diskutert så veldig mye.

Jeg tenker først da på 50" modellen ders som støtter ekte 1080p HD oppløsning.

Er veldig spent på denne for Pioneer har jo scoret høyt på billdekvaliteten før og med enda høyere oppløsning burde det jo teoretisk bli enda bedre.

Er det noen steder det står om denne tven eventuelt lanseringsdato og forventet pris?

Takekr for alle svar

Slabbedasken

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis jeg ikke tar helt feil tilhører ikke den nye 50" 1080p fra Pioneer en syvende generasjon plasmaskjermer. Den har blitt lansert litt på sidelinjen i forhold til XX6-skjermene. Imponerende skjerm, litt kraftig ramme synes jeg men...kommer nok til å bli lansert med en pris på rundt 80 000,- her til lands!

Newcomer hitme357 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

verdens

Lansert som "verdens kuleste skjerm" er jo bare kuulest også, foreløpig...
    80.000.- utpris.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den råeste skjermern sålangt ja hvor skal dette ende.... De hadde ikke fått til full HD oppløsning på 43" men jobber hardt med det! PDP 5000X kommer iløpet av sommeren juni/juli ilfg pioneer.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Hvis jeg ikke tar helt feil tilhører ikke den nye 50" 1080p fra Pioneer en syvende generasjon plasmaskjermer. Den har blitt lansert litt på sidelinjen i forhold til XX6-skjermene. Imponerende skjerm, litt kraftig ramme synes jeg men...kommer nok til å bli lansert med en pris på rundt 80 000,- her til lands!

stemmer. så den på elektrofil. 80000 koster den. kommer til høsten. bortkastet penger spør du meg

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thyraven
    stemmer. så den på elektrofil. 80000 koster den. kommer til høsten. bortkastet penger spør du meg
    80 000 kr er ripoff.

Kommer ikke på tale å betale dobbel pris bare pga litt høyere oppløsning når det er så veldig lite som støtter denne oppløsning.

Jeg tenkte det kunne vært greit å betale litt mere for en som støttet 1080p mht PS3 som kommer ut om ikke så altfro lenge, men 80K er å ta litt vel hardt i synest jeg.

Da venter jeg heller til prisene går laaaangt ned ;-)

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler ikke at den skjermen er helt rå med f.eks blue-ray og filmer i 1080p. Men hva med SD sendinger? Med så høy oppløsning, kommer kanskje svakheter enda tydeligere frem? Og en TV skjerm blir av de aller fleste brukt mest til TV. Jeg tror det er lurt å vente med å kjøpe en skjerm som har så høy oppløsning.
    Her er forresten to nye skjermer av Pioneer. Kommer til Japan i juni/juli.
    http://www.pioneer.co.jp/press/release164.html

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja blir vel heller noe i den duren.

Bare vente å se om Pioneer fremdeles troner med best billdekvalitet mot 9.Generasjon Panasonic modellen. De lokker med 10000:1 kontrast mens sdet står pioneer hadde 4000:1 så får vi se om det virkelig er så stor forskjell eller om det er litt overdrivelse med tall ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •