Loewe vitros

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Loewe vitros

Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Loewe vitros

Har kommet over en "Loewe Vitros" 32" crt tv.Denne kan jeg få for 7000.-
    Er det noen som vet noe om denne tv`n og virker dette som et ok kjøp.Kostet vistnok 24000.- som ny!?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Børni
    Har kommet over en "Loewe Vitros" 32" crt tv.Denne kan jeg få for 7000.-
    Er det noen som vet noe om denne tv`n og virker dette som et ok kjøp.Kostet vistnok 24000.- som ny!?
    Loewe har stort sett bra TV'er. Men, hva en tv "HAR KOSTET" har VELDIG liten interresse!
    Det som er aktuelt er å se hva samenlignbare TV'er koster I DAG!

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en 32 Loewe Vitros selv og har ingen planer om å bytte den ut med det første, har ennå tilgode å se bedre bildekvalitet på en tv til under 25000,- pent brukt er den er helt klart verdt verdt 7000,- Hvis den har vga modulen innbygd kan den vise bilder på denne i progressive scan (848x480 el. 640x480), har selv koblet xbox360 på vga inngangen med glimrende resultat.

Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Doc.G
    Har en 32 Loewe Vitros selv og har ingen planer om å bytte den ut med det første, har ennå tilgode å se bedre bildekvalitet på en tv til under 25000,- pent brukt er den er helt klart verdt verdt 7000,- Hvis den har vga modulen innbygd kan den vise bilder på denne i progressive scan (848x480 el. 640x480), har selv koblet xbox360 på vga inngangen med glimrende resultat.

Hvordan finner jeg ut om den har innbygd vga modul?Hvilke tilkoblinger er det ellers på denne tvn.
    Finner ikke så mye info om spesifikasjoner på denne hos loewe.Har du noen sider der jeg kan lese litt mer om denne modellen?

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om den har VGA modul må du nesten spørre selger om da det finnes flere ekstra moduler og få kjøpt. Det er litt forskjell på de forskjellige utgavene av Vitros alt etter produksjonsår. Versjon 6381 som jeg har har 3 scart ( 1 composit, 1 RGb/svideo & 1 RGB/component) + svideo på siden. Loewe har vel de eneste crt tv'ene som kan ta ett komponent signal inn over scart men om bildet blir bedre enn RGB kommer mye an på dvd spilleren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •