Sony KLV-V40A10E erfaringer & tester

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer TriGem sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony KLV-V40A10E erfaringer & tester

Hei.

Har til nå tenkt meg en 42" plasma av typen PV-60, men det var en som tipset meg om at jeg burde titte på Sony sin KLV-V40A10E.

Noen som har erfaring med denne type lcd? evt noen som har linker til noen tester?

Takk

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke huske å ha sett akkurat denne Sony`en... men andre LCD fra Sony har ikke overrasket meg positivt i det hele tatt.... :-|

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    V-serien fra Sony ble testet i DVD&Hjemmekino for ikke så lenge siden. Husker ikke om det var 32" eller 40". Fidelity hadde også en test av TV'en. Jeg tror det var forrige nummer, men er ikke helt sikker.Det var en litt underlig test, men grei nok lesning.

Jeg synes bildet på 32" er noe av det bedre som finnes på LCD markedet, men skjermen trives best med et godt inn-signal. Hvilken flatskjerm gjør vel ikke det...?

Edit: Tidligere LCD modeller fra Sony har ikke alltid vært like bra, men med den generasjonen som er på merkedet i dag er de minst like gode som de andre, Samsung, LG, Philips, etc.

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så to stk av denne utstilt på Elnor på Majorstua i dag. Den ene viste HD-materiale fra en PC, og det var noe av det beste jeg har sett på noen tv. Men så var det vel en Sony-demofilm og tror jeg. Den andre viste analog kabeltv, og tv-bildet virket ikke noe dårligere enn på Pioneer 436-plasmaene de hadde lenger inn i butikken, bortsett fra litt på kontrast/sortnivå. De hang riktignok i hver sin ende av butikken og med forskjellige lysforhold, så jeg fikk ikke sammenlignet skikkelig, særlig ikke når det gjaldt kontrast/svartnivå (Sonyene hang ved vinduet, mye lys) men det virket veldig bra på KLV-V40A10E, ihvertfall merkbart bedre enn sonyene som hang ved siden av, KDL-40S2000 og KLV-S40A10E.

Det bør nevnes at V40A10E er utgående modell, og testen i siste DVD & Hjemmekino var av den nye modellen av 32-tommeren (KDL-32V2000).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •