Synspunkter Panasonic PV60/PV600

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 42 1 2 3 4 5 11 21 31 41 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 826
    Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Synspunkter Panasonic PV60/PV600

Hei, hva synes dere om PV60/PV600 ved PC bruk , DVD , Spillkonsoll , og
    Bildekvalitet tv analog og digital dekoder?
    Fordeler og ulemper?

Newcomer Afro sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har PV600 kommet ut noe sted? Jeg vet SIBA har PV60, men har ikke hørt noe om at PV600 er lansert i Norge enda!?

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Afro
    Har PV600 kommet ut noe sted? Jeg vet SIBA har PV60, men har ikke hørt noe om at PV600 er lansert i Norge enda!?
    Juni har jeg hørt

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt pv60e i noen dager nå. Har koblet opp xbox 360 og er meget fornøyd. Spiller Need for Speed Most Wanted hvor bevegelsene er raske. Skjermen henger veldig godt med og grafikken er nydelig. Gjorde den generaltabben å ikke skru over fra vanlig tv til HDtv på kontakten som er koblet til xboxen. Trodde jeg hadde gjort et ræva kjøp, men dette ordnet seg da jeg koblet rett. Lite tips hvis noen er like klønete, hehe. Synes også skjermen er veldig bra til DVD film uten HDMI kontakt. Har ikke fått meg det ennda. Til vanlige tv signaler fungerer den også bra, spesielt fra TV2. Jeg vil trygt anbefale skjermen til alle som vurderer å kjøpe flatskjerm i den prisklassen.

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av paxen
    Jeg har hatt pv60e i noen dager nå. Har koblet opp xbox 360 og er meget fornøyd. Spiller Need for Speed Most Wanted hvor bevegelsene er raske. Skjermen henger veldig godt med og grafikken er nydelig. Gjorde den generaltabben å ikke skru over fra vanlig tv til HDtv på kontakten som er koblet til xboxen. Trodde jeg hadde gjort et ræva kjøp, men dette ordnet seg da jeg koblet rett. Lite tips hvis noen er like klønete, hehe. Synes også skjermen er veldig bra til DVD film uten HDMI kontakt. Har ikke fått meg det ennda. Til vanlige tv signaler fungerer den også bra, spesielt fra TV2. Jeg vil trygt anbefale skjermen til alle som vurderer å kjøpe flatskjerm i den prisklassen.
    Kjempebra det var sånne sysnpunkter jeg ville høre.Hvis det er noen minuser du vil trekke fram er det også greit.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke sett så mye av den, men det jeg så på en helt vanlig DVD-spiller så bra ut, og jeg er relativt kresen. Aner ikke hvordan den gjør seg på vanlig TV-signal.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis jeg skal trekke frem noen minuser så må det være lyden på tv. Den er helt grei til dagsrevyen, men til film og spilling så bør du koblet opp til et skikkelig anlegg. Ellers så skal jeg kjøpe tv bord til den dag. Skal være et veldig flott et på Siba. Sms skal det hete. Har heller ikke sett noe til refleksene enkelte har klaget på. Og jeg har en lyse leilighet med store vinduer. Skal skrive noen mere synspunkter når alt er på plass og jeg har fått prøvd den skikkelig.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av paxen
    Den er helt grei til dagsrevyen, men til film og spilling så bør du koblet opp til et skikkelig anlegg.
    Det er da en selfølge uansett IMH....

Intermediate thunderstorm77 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har veldig lyst på denne TV'n. Det eneste som bekymrer meg er faren for innbrenning. Er det et stort problem eller skjer det bare dersom jeg lar den stå koblet til et stillestående bilde i timevis hver dag?

Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hdtv!

Leste at denne tv'en trengte en ekstra tuner for å sende tv-signal i HD, er det noe som er felles for alle HDTV'er, eller bare de uten ekstern tuner eller... blir litt forvirret i denne innformasjons-jungelen, kanskje noen kan utdype dette!

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thunderstorm77
    Jeg har veldig lyst på denne TV'n. Det eneste som bekymrer meg er faren for innbrenning. Er det et stort problem eller skjer det bare dersom jeg lar den stå koblet til et stillestående bilde i timevis hver dag?
    Jeg ser ikke innbrenning som noe stort problem lenger på dagens plasma av litt kvalitet. At du får en logo som henger veldig svakt igjen etter noen timer på samme kanal, er ikke umulig, men dette er lite synlig, og er ikke innbrenning. Går bort etter liten stund.

Jeg har null problem med dette på min Pioneer, og anser problemet som ikke-eksisterende (sett bort i fra at jeg tar litt hensyn til skjermsparer på PC etc.).

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thunderstorm77
    D sies at Panasonic ikke er plaget med innbrenning , men viftestøy på PV500.Har lyttet på PV60 i butikk og det var ikke viftestøy :-P .Stille som graven. :-P

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Private Ryan
    Leste at denne tv'en trengte en ekstra tuner for å sende tv-signal i HD, er det noe som er felles for alle HDTV'er, eller bare de uten ekstern tuner eller... blir litt forvirret i denne innformasjons-jungelen, kanskje noen kan utdype dette!
    Når vi går over til digitalt HD, må vi nok alle ha ny tuner. Dette gjelder nok desverre også Pioneer sine med innebygget digital-tuner.

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Panasonic PV60

Snakket med en på Expert han sa PV60 var den beste tven dem har inne nu og bedre enn samsung M61.Han syntes også Panasonic PV60 var bedre enn Pioneer sine modeller pluss at prisen var ekstremt bra..

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av øivindo
    Snakket med en på Expert han sa PV60 var den beste tven dem har inne nu og bedre enn samsung M61.Han syntes også Panasonic PV60 var bedre enn Pioneer sine modeller pluss at prisen var ekstremt bra..
    Ja da syntes jeg du skal høre på SELGEREN på Elkjøp.....

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Ja ka han sa? Dem gjør nu alt for å selge.hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Expert. Når selgeren anbefaler en skjerm som er 12-14 tusen billigere så er det faktisk greit å lytte til hva han har å si, og selv om han jobber på expert så kan det faktisk hende at han har peiling på hva han snakker om.

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eriksenps
    Expert. Når selgeren anbefaler en skjerm som er 12-14 tusen billigere så er det faktisk greit å lytte til hva han har å si, og selv om han jobber på expert så kan det faktisk hende at han har peiling på hva han snakker om.
    Helt enig.Han hadde nu peiling også.Rimelig plasma med topp kvalitet og rimelig pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eriksenps
    Enig med deg der. Du merker fort hvem som vet hva de prater om og hvem som har de typisk dårlige salgstriksene.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Plasma`en er bra.... men ikke stol på selgere. Det siste en god selger vil gjøre, er å gjøre deg usikker, så i steden for å anbefale deg en annen dyrere modell når han ser du er "hekta" på en, er å "go with the flow".... kjøre hardt på DEN modellen og fortelle hvor overlegen den er sammenlignet med alle andre. Da har han i allefall sikret seg et salg, i steden for ha en usikker kunde som spaserer ut av døra med et "jeg får tenke litt på det"......

Men du kan ikke gå feil med en Panasonic. Vil du ha bedre bilde må du nok endel opp i pris...

Side 1 av 42 1 2 3 4 5 11 21 31 41 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •