Synspunkter Panasonic PV60/PV600 - Side 42

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 42 av 42 FørsteFørste ... 2 12 22 32 38 39 40 41 42
Viser resultater 821 til 826 av 826
    Newcomer CustomH2000 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hadde samme problemet. Forandret oppløsning til 1176x664 på pcen. Det gjør at jeg har en sort kant rundt hele pc-bildet nå, men kan se hele bildet.

Sikkert andre ting som også går an. Lykke til!

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det enkleste er å bruke VGA.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drar opp en gammel tråd.
    Har noen testet tilkobling av PC med både HDMI og VGA og merket noen kvalitetsforskjell? Skal satse på HTPC snart. I utgangspunktet hadde jeg tenkt å bruke VGA for å få 1:1 pixelmapping, men greit å høre noen erfaringer.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har testet litt fram og tilbake med vga og hdmi fra pc til pv60 og synes det er stor forskjell.

Når jeg bruker VGA blir bildet i windows mer klart.All tekst blir mer synelig og skarpere noe som gjør seg bedre til surfing og andre oppgaver i windows.Blir omtrent som og se på pc skjermen din.
    Når jeg setter på en film synes jeg bildet blir veldig mye bedre ved bruk av HDMI. Men all tekst i windows blir litt kornete og vanskelig og lese fra lang avstand.
    Spiller for det meste av film fra pcen så det blir litt varrierende kvalitet.Har testet ett par bluray filmer fra pc de siste dagene og synes bildet er utrolig skarpt og fint.Når jeg spiller av de samme filmene med VGA synes jeg det blir mindre skarpt og mer matt i fargene.

Dette med 1:1 pixelmapping har ikke blitt noe stort problem for meg.Bruker ATI sitt kontroll panel og lager en oppløsning som passer skjermen perfekt når jeg bruker HDMI.

Jeg ville vertfall anbefalt HDMI til film og spill og VGA til vanlig pc bruk.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støtter 42PV60 1:1 pixelmapping på VGA-porten?

En ting som irriterer meg er at ved kanalbytte så blir OSD'n hengende altfor lenge. Jeg har nevnt det i tråden tidligere uten noe vettugt svar. OSD'n i starten var kort og grei, men etter et par måneder begynte den å henge igjen. Det er selvsagt litt flisespikkeri, men det er ingen grunn til at kanalindikatoren henger igjen 10 sekunder etter skifte.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av clinton
    jeg har testet litt fram og tilbake med vga og hdmi fra pc til pv60 og synes det er stor forskjell.

Når jeg bruker VGA blir bildet i windows mer klart.All tekst blir mer synelig og skarpere noe som gjør seg bedre til surfing og andre oppgaver i windows.Blir omtrent som og se på pc skjermen din.
    Når jeg setter på en film synes jeg bildet blir veldig mye bedre ved bruk av HDMI. Men all tekst i windows blir litt kornete og vanskelig og lese fra lang avstand.
    Spiller for det meste av film fra pcen så det blir litt varrierende kvalitet.Har testet ett par bluray filmer fra pc de siste dagene og synes bildet er utrolig skarpt og fint.Når jeg spiller av de samme filmene med VGA synes jeg det blir mindre skarpt og mer matt i fargene.

Dette med 1:1 pixelmapping har ikke blitt noe stort problem for meg.Bruker ATI sitt kontroll panel og lager en oppløsning som passer skjermen perfekt når jeg bruker HDMI.

Jeg ville vertfall anbefalt HDMI til film og spill og VGA til vanlig pc bruk.
    Takker for tilbakemeldingen. Litt dumt at VGA er best til PC bruk, mens HDMI er best til film. Det gjør at man ideelt sett bør skifte etter hva man bruker.
    Har selv kun testet VGA og det fungerte i hvert fall veldig bra og skjermen ble fylt ut.
    Får se om jeg finner et skjermkort som har både VGA og HDMI.

Side 42 av 42 FørsteFørste ... 2 12 22 32 38 39 40 41 42

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •