Billig 37" LCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billig 37" LCD

Beklager hvis det florerer altfor mange slike tråder på forumet, men ved første øyekast fant jeg ikke noe av nevneverdig nytteverdi.

Det jeg leter etter, er en LCD-TV på minst 37", med oppløsning på minst 1366x768 (med mindre minst like store plasma-TV-er til samme pris er et bedre alternativ), med et budsjett på 12000,-.

Jeg har ikke sett så fryktelig mange, men disse to har jeg da kommet over:
    http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317689
    http://prisguide.hardware.no/product...oduct_id=37893

Sistnevnte sprenger egentlig budsjettet mitt, men den er likevel tatt med i vurderingen.

Det jeg lurer på, er om det i det hele tatt er vits i å kjøpe så billige TV-er - hva mangler disse i forhold til dyrere modeller? Eventuelt andre alternativer? Jeg er nok ikke ikke like kresen på bildekvalitet som de groveste bildefrikene her inne, bare så det er sagt.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kommer ann å hva bruken din er, men hvis det er å se på tv vil th37pa50 være ett klart bedre alternativ. Denne kommer vi nok til å se rundt 10-12 om ikke så lenge (hvis den ikke er der allerede). På billige lcd får du noe som er greit til pc, men som ikke egner seg som tv

Newcomer oogieboogie sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Jeg kjøpte nylig Atec'en du nevner. I min lange søken etter tv endte jeg opp med denne etter litt prøving, bytting og lesing. Til mitt behov er denne perfekt. Bruker utelukkende pc som signalkilde. Den er ypperlig til hd-filmer og tv-spill har aldri vært bedre. Angående plasma som alternativ må du definere hva du kommer til å bruke tv'en til. Analoge tv-signaler vil uten tvil gjøre seg bedre på f.eks. Panasonics PA50 til 13000,-. Hvis du sikter på å bruke panelet til høyoppløste signaler i dag eller i fremtiden er dette et av de beste kjøpene. Den største forskjellen mellom de billige og dyre modellene er kvaliteten på bildebehandlingen av "vanlige tv-signaler", dette er dog ikke noe å tenke på hvis du bruker pc som signalkilde og gjør skalerng og deinterlacing i den. Lykke til

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I første omgang kommer jeg til å fordele bruken mellom TV-titting, spilling fra PC, og filmtitting fra PC. I ettertid er det mulig jeg kommer til å gå over til noe sånt som gir meg hundre tusen millioner kanaler (er det det som er digital parabol?), eller en ekstern tuner (det blir vel digitale signaler, det?), men foreløpig kommer jeg til å se TV via kabel-TV.

Takk for svar så langt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •