Nu sender jeg tilbake min Hyundai 3272

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nu sender jeg tilbake min Hyundai 3272

Jeg klarte bare ikke å bli fornøyd med den TVen, den var Pen det var den i design, grei å se TV med, ikke perfekt, men å spille med så var contrastnivået bare altfor dårlig, jeg er vant med LCD PC skjerm med 600:1 kontrast, men da også altfor mye brightness og utvaskede farger til tider...

Så etter å ha fiklet med den hele helga på fargeinnstilliger osv, spilt så ble æ bare ikke fornøyd, vare enten for mye brightness eller for lite, så jeg MÅ bare ha en tv med mere kontrast selv om det blir å koste ett mellomlegg så stor som en ekstra Xbox 360 omså :grin:

Jeg blir å holde meg til å kjøpe en 32 Tommer, men jeg blir å kjøpe Samsung fordi det er den offisielle 360 TVen har jeg hørt så det blir nokk denne jeg bestiller når jeg får råd:
    http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=...&view=detailed

Var jo litt synd da, hadde gledet meg til å få denne TVen i hus og så liksom Ghost Recon som neste som sku kjøpes, men det får vente...

Denne TVen har iallefall 3000:1 i kontrast og det er 5 ganger så mye så det trur jeg skal holde...
    Jeg trur jeg kommer til å bli mere fornøyd med meg selv at jeg faktisk tok å bestemte meg nu før det var for sent... enn at jeg sku vente litt for lenge og så angre etterpå...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er jo forskjell på dynamisk og ekte kontrast. Den dynamiske kontrasten er på 3000:1, den "ekte" er vel på 800:1

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •