Apple vs Dell

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Apple vs Dell

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Apple vs Dell

Hei noen som har prøvd apple's cinema Display, eller den nye Dell UltraSharp 3007WFP, med HD material? Er disse noe å vurder, tenkte i magle på skhermer som kan vise 1080p,de har en oppløsning på 2560 x 1600 - enste er hvordan det er med oppskalering. Cnet har en sammenligning -http://reviews.cnet.com/4520-10442_7-6470175-2.html?tag=lnav hvor apple kommer best ut, men er det noen som har noen erfaring?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Dell 30". Knallbra skjerm med 2560 x 1600! Men, den blir vel for liten for å se TV på med mindre du sitter rett foran den?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse skjermene bruker vel samme panel såvidt meg bekjent. Så da går det isåfall på pris og utseende. Dell er billigere, men Apple er milevis forran på design og "snedige løsninger"

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme panel men helt forskjellig teknologi iom at apple støtter kun digital tilkobling mens dell har ett flust av analoge også, så da blir bildebehandlingsteknikken helt ulik. I en eller annen test jeg leste så kom dell sin fargegjengivelse ørlite foran apple sin, hadde jeg bare husket hvor det var... Men uansett så får du nok mere for pengene hos Dell en apple om du skal ha ytelse/pris, skal du ha design så er vel alltid apple det glupe valget.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Apple sine skjermer har ADC-tilkobling (1 kabel) som går til skjermen, og denne inneholder USB, FW, DVI og strøm tror jeg.

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker en Apple Cinema Display til macen min. Har ikke prøvd å koble til noe HD, men jeg er ihvertfall knallfornøyd med den til data bruk. Den er "bare" 20"widescreen, men det fungerer topp. (også ser den veldig lekker ut)
    Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva bruker du som TV tuner, eller bruker du den ikke som tv i det hele tatt? har bare 26 tomer nå, så 30 skulle holde intill videre. eneste er at de ikke har noen bilde forbedring kretser, hvordan blir det med vanlig pal tv signal - siden de har så høy oppløsnining.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •