Offisiell Tråd For LG 32/37/42LB1R

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Offisiell Tråd For LG 32/37/42LB1R

Denne modellen har akkurat truffet markedet nå og ser ut til å bli en av vårens hotte lcd kjøp. Prisene er fremdeles i startfasen men ser ut til å kunne falle rimelig snart.

Med specs som 1600:1 i kontrast, LED-LCD,XD Engine 3 og et design som er meget meget pent tror jeg denen kan bli en vinner. Tenkte derfor å starte en tråd hvor folk med spørsmål om tv'en kan få svar eller andre som er så heldige å fått tak i en kan komme med erfaringer.

Får min del er spesiellt 37" interessant. Men for mange er nok 42" som også har LED være en veldig artig kandidat.

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Contrast Ratio 1600:1 (Al) -Dynamic- (iflg. lg nordics web). Vil tippe at dette er en serie som kommer til å kjempe om palleplass i "racet" (hvis elkjøp vil, det er nok de som sitter med "nøkkelen")

Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Denne modellen har akkurat truffet markedet nå og ser ut til å bli en av vårens hotte lcd kjøp. Prisene er fremdeles i startfasen men ser ut til å kunne falle rimelig snart.

Med specs som 1600:1 i kontrast, LED-LCD,XD Engine 3 og et design som er meget meget pent tror jeg denen kan bli en vinner. Tenkte derfor å starte en tråd hvor folk med spørsmål om tv'en kan få svar eller andre som er så heldige å fått tak i en kan komme med erfaringer.

Får min del er spesiellt 37" interessant. Men for mange er nok 42" som også har LED være en veldig artig kandidat.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såvitt jeg vet driver elkjøp å forhandler med LG om denne modellen nå. Får håpe de forhandler frem til en bra pris. Så den var nedi 16995,- i danmark. De har litt sterkere kurs enn oss men for det. 37" vel & merke

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da koster den sikkert 22.999 i norge, de har vært flinke til å holde prisene høyt på LG LG ble jo plutselig dyrere enn alt annet

Såvitt jeg vet driver elkjøp å forhandler med LG om denne modellen nå. Får håpe de forhandler frem til en bra pris. Så den var nedi 16995,- i danmark. De har litt sterkere kurs enn oss men for det. 37" vel & merke

Active unIQue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har noen bilder slik at vi kan se "skjønnhetene"??

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pstraums
    Da koster den sikkert 22.999 i norge, de har vært flinke til å holde prisene høyt på LG LG ble jo plutselig dyrere enn alt annet
    Noe alla det Expert driver med Samsung?

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av unIQue
    Noen som har noen bilder slik at vi kan se "skjønnhetene"??
    Her er eit bilde

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De gjorde det i begynnelsen... Ikke nå lenger LE40R51 med DVD Recorder til 17990,- er 2000,- lavere enn vår netto handler pris .. og ps42s5h til 19995,- er vår netto handler pris (= u/mva og fortjeneste til forhandler) ..... (og kanskje akkurat det den BURDE koste ) min bror skulle kjøpe seg samsung plasma... jeg sendte ham til expert.. Han sparte noen tusen

Noe alla det Expert driver med Samsung?

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pstraums
    De gjorde det i begynnelsen... Ikke nå lenger LE40R51 med DVD Recorder til 17990,- er 2000,- lavere enn vår netto handler pris .. og ps42s5h til 19995,- er vår netto handler pris (= u/mva og fortjeneste til forhandler) ..... (og kanskje akkurat det den BURDE koste ) min bror skulle kjøpe seg samsung plasma... jeg sendte ham til expert.. Han sparte noen tusen
    Bare å ringe LG det å høre om prisene på modellene elkjøp kjører. Prisene elkjøp har er langt lavere enn hva noen andre får dem til, eller "netto handler pris" Særegne avtaler kalles det. Akkurat som hva Expert har forhandlet seg frem til med Samsung.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men det var uansett ikke dette denne posten skulle handle om.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Folkens, la oss holde tråden enten teknisk eller prisrelatert. Ettersom denne tråden ligger under de tekniske fora, er det fint om vi peiler den inn på riktig spor. Veil pris har kommet frem, finner noen en lavere pris, er det en smal sak å oppdatere produktet på AVnytt med beste pris!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...har for øvrig lagt til produktene på AVnytt også, specs og bilde dukker opp innen 24 timer:

AVnytt - 32"
    AVnytt - 37"
    AVnytt - 42"

Her registreres enkelt laveste pris fra ulike forhandlere, der større prisfall vil vises i "prisfall" oversikten.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Supert lygren.

Gleder meg til å se hvordan denne er i aksjon. Må nok vente til ekjøp får den inn får å få sett den. Der jeg bor blir som regel de fleste nye og "hotte" modeller satt på HD sending + at man kan se de på vanlig sending om man spør. Noe som er veldig kjekt. Håper bare for guds skyld at den har fått bedre innsynsvinkel enn de eldre modellene.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir gøy å se disse modellene ja, håper elkjøp får de ut snart....men lcd er lcd, sliter jo med farger/graderinger...etterheng, dårlig sortnivå og dårlig innsynsvinkel, Håper de gjør store fremskritt med disse nye modeller så lcd etterhvert nærmer seg plasma og dlp nivå

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk sett modellen i dag og grovt sammenlignet litt med LX2. Designet er penere og den virker mer solid. DVI tilkoblingen er byttet med vga noe som er litt nedtur. Synes LB1 har litt bedre innsynsvinkel, men kommer du på skarp vinkel blir det ikke helt bra. Bilde synes jeg var meget bra både på analoge sendinger og dvd spiller med HDMI.

Hvis jeg skal kjøpe i år er denne veldig aktuell

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg kjøpt 37". Får den imorgen. Kan ikke si jeg gleder meg lite til å henge denne opp. Kan gi litt tilbake meldinger osv når jeg får testet ned litt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •