Spille PC på en TX32 LX 500?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spille PC på en TX32 LX 500?

Hei. Jeg har en en tv av modellen nevnt over (kjempefornøyd!) og nå har jeg koblet til Pc'n via vga. Dette fungerer fint til surfing, multimedia osv, men prøver jeg å starte et spill så blir skejrmen svart, blinker lilla og viser "intet signal". Jeg har satt skjermkortet til 1360x 768. Dette skjer kun med spill, uansett type. Noen ideer?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    28 visninger og ikke en tanke engang...huff..Ingen som vet noe her? ikke moderatorene engang???

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Burde ikke være noe problem egentlig dette. Er det en stasjonær-PC eller en laptop?

Er det laptop, så må du ihvertfall passe på å slå av den interne skjermen slik at den kun sender signalet inn på tv'en din. Jeg hadde nemlig problemer med dette tidligere helt til jeg fant dette ut.

Hvis det er en vanlig stasjonær kan det jo være en idè å sjekke oppløsningen i spillet da, slik at denne er riktig? Har du prøvd flere spill, eller bare ett?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av colgol
    Burde ikke være noe problem egentlig dette. Er det en stasjonær-PC eller en laptop?

Er det laptop, så må du ihvertfall passe på å slå av den interne skjermen slik at den kun sender signalet inn på tv'en din. Jeg hadde nemlig problemer med dette tidligere helt til jeg fant dette ut.

Hvis det er en vanlig stasjonær kan det jo være en idè å sjekke oppløsningen i spillet da, slik at denne er riktig? Har du prøvd flere spill, eller bare ett?

Det er en stasjonær PC med et radeon 9800pro kort, det burde egentlig holde. Får ikke endret noe i spillet da jeg ikke "kommer inn" der (BF2 forresten) får bare det aller første starbildet når du kjører igang, så blir skjermen svart og mister signalet. Er slik på alle spill.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må konfigurere hvert av spillene til den ønskede oppløsningen også - ikke bare desktopen. Dobbeltsjekk at spillet har nøyaktig den samme oppløsningen som du har definert i skjermkortinnstillingene.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry. Samme som colgol skrev. Var litt sent ute der, gitt.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Silkerampen
    Får ikke endret noe i spillet da jeg ikke "kommer inn" der (BF2 forresten) får bare det aller første starbildet når du kjører igang, så blir skjermen svart og mister signalet. Er slik på alle spill.
    Derfor må du koble til en annen monitor og sjekke at innstillingene i spillene er riktige.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndRightlySo
    Du må konfigurere hvert av spillene til den ønskede oppløsningen også - ikke bare desktopen. Dobbeltsjekk at spillet har nøyaktig den samme oppløsningen som du har definert i skjermkortinnstillingene.

ahaa, dette kan jo forklare det hele, for jeg har spilt BF2 i en annen oppløsning på en Lacie photon20vision2. Kommer med tilbakemelding snart.

Jepp, dette funket hel fint. BF2 på 32".....!!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •