Nye Samsung modeller..Når? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Det er vel M som er toppserien, er det ikke? Den sto i hvert fall oppført med best specs i PDF-en lenger opp, så vidt jeg kunne se.

Edit: Det var visst her jeg så specsene til de forskjellige modellene.
    M er toppserien, ja. Men akkurat må en vel kunne si at forskjellen mellom M61 og R7 er minimal, ettersom sistnevnte bruker samme panel som førstnevnte. Så sant ikke Samsung bevisst har kuttet noen svinger eller "krøpla" R7, er vel de to seriene ganske like nå.

Helt til M7 kommer i mai-juni(?).

Newcomer Ibizaonice sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, men hva i all verden er vits med å kjøpe R71 da ? hehe :neutral: Hvis det er samma panel (bare snyggere el ?)

Den M71 var lekker gitt. Xbox 360 vennelig er den også.. Håper prisen blir bra da .

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ibizaonice
    Ok, men hva i all verden er vits med å kjøpe R71 da ? hehe :neutral: Hvis det er samma panel (bare snyggere el ?)

Den M71 var lekker gitt. Xbox 360 vennelig er den også.. Håper prisen blir bra da .
    Tja, den har dobbelt så mange farger?

Nei, det er egentlig et godt spørsmål. Noen har R7-serien i 40-tommer til så lite som 21 000. Den prisen er ikke M61 i nærheten av i dag, så hvis en sparer noen tusenlapper er det god nok grunn alene.

Dette vil sannsynligvis virke mer logisk når M61 fases ut til fordel for M7-serien - da blir nok prissettingen enklere å forstå.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oivindi
    M er toppserien, ja. Men akkurat må en vel kunne si at forskjellen mellom M61 og R7 er minimal, ettersom sistnevnte bruker samme panel som førstnevnte. Så sant ikke Samsung bevisst har kuttet noen svinger eller "krøpla" R7, er vel de to seriene ganske like nå.

Helt til M7 kommer i mai-juni(?).
    Litt uklart fra min side der, det var M7 jeg tenkte på, ikke dagens M-serie.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Litt uklart fra min side der, det var M7 jeg tenkte på, ikke dagens M-serie.
    Da er i hvert fall forklaringen enkel: R7-serien i 40" ligger på rundt 24 000, mens M7-serien i 40" vil koste ca. 30 000 veiledende.

Specsa på M7 er foreløpig ikke spesielt godt kjent, men en må anta en får den teknologien som 6000 kroner ekstra kan kjøpe.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •