Har kjøpt denne tven for ikke så lenge siden. Er fornøyd med bildet osv men det er en ting som plager meg mer og mer og det er hvite "flekker" i hjørnene samt et par midt på skjermen. De flekkene midt på ser ut til å forsvinne, men de i hjørnene er fortsatt der men jeg mener de også har blitt mindre. Dette lyset eller hva man nå skal kalle det vises best på svart bakgrunn...

Jeg var på butikken og spurte om dette var normalt samtidig som jeg så etter dette på de andre skjermene der men svaret var nei og ingen av skjermene der hadde det...
Jeg fikk en ny tv men den var det feil på (den hørtes ut som et kjøleskap) og jeg fikk en tredje tv nå men flekkene er fortsatt der, men ser det ser altså ut som om de blir noe mindre etter hvert.

Er det noen som har erfaring med dette, vil dette lyset forsvinne, eller bør jeg bytte tv??

Dersom det ikke vil gjøre det så har jeg kanskje lyst å bytte til Panasonic tx32lx52f. En kompis har denne og han er fornøyd. Er det noen som vet noe om denne tven, noen råd?