Har fått tilbud om flatskjerm gjennom jobben..Hvilken skal jeg velge?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Active unIQue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har fått tilbud om flatskjerm gjennom jobben..Hvilken skal jeg velge?

Har fått et "hjemmePC" tilbud gjennom jobben, hvor vi også har mulighet til å velge (kjøpe til redusert pris) en flatskjerm. Så mitt spørsmål er da, hvilke av disse 3 modellene er "most bang for the bucks??"

Valgene er :

- Viewsonic N3260w 32"
    - Viewsonic N4060w 40"
    - Philips 42" (Hehe, står faktisk nesten ingenting om denne skjermen, men det er en eller annen SD skjerm. Oppløsning på 852x480.)

Så mitt spørsmål er da. Holder noen av disse skjermene mål? Skal hovedsaklig brukes til TV (analogt UPC signal) og litt DVD. Selvfølgelig greit med HD støtte da (når den tid kommer....)
    Er det noen vits å bytte ut min gamle, trofaste Samsung PS42P2S plasma. Vil jeg merke noen forskjell (plasmaen min er jo snart 4 år gammel, så noe forbedring har det vel vært iløpet av disse årene.....)

Denne TV'en skal bare brukes til Stue TV ettersom min "filmskjerm",Panasonic PT-AE900 projektor kommer snart......

Trenger virkelig hjelp med å bestemme meg her....

Active unIQue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har noen meninger om dette? Trodde dette var plassen for de mange meninger........

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av unIQue
    Ingen som har noen meninger om dette? Trodde dette var plassen for de mange meninger........
    Virker som om dette primært er et forum for Pioneer vs. Panasonic plasma diskusjoner. :wink:

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Slike kjøp ødlegger for andre

Siden det er en del av hjemme-PC skal den vel brukes på PC ;-) ?

Trodde myndigheten hadde satt lokk på dette slik at min ikke tillater flatskjerm på slike ordninger lenger. Du skal jo også ha råd til å kjøpe en PC innen for NOK 10000,-. På grunn av dette må jo mange andre gi avkall på ordninger man har hatt f.eks på ADSL som er brukt ifm jobben (som meg).

Ergentlig burde jeg be deg ryke og reise.....

Intermediate drkaos sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ingen veldig gode argumenter for at du skal bytte ut Samsungen din med noen av disse..

Active unIQue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som du sikkert ser så skrev jeg, KJØPE til redusert pris, i den første tråden. Med andre ord den inngår ikke i "taket" på 10000 kr. Den vil bli kjøpt på avbetaling gjennom jobben.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lest om problemer med blokk-dannelse, graderinger og døde pixler på disse modellene fra Viewsonic. Er ikke overbevist om at det vil oppleves som en oppgradering fra den skjermen du har idag.

Det hjelper ikke hvor billige skjermene er når man ikke orker å se en film på dem.

Newcomer plumbtek sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avbetaling er noe dritt spør du meg.
    Jeg hadde en kompis som hadde hjemmepc ordning på avbetaling.
    Det var slett ikke noe værsting maskin,men han tok hele pakka med skjerm,høytalere 5.1,tastatur,mus,og musematte.
    Joda,hva skjedde!!! han skulle bytte jobb å den nye arbeidsgiveren ville ikke bli med på hjemmepcordning da dette ikke var policyen i firmaet.kompisen valgte å kjøpe det ut fra Telebutikken tror jeg det var.Men til hvilken sum da?? I dagens marked så var vel hele den pc pakka verdt ca.4-5000 K,men hos Telebutikken 12500 K.
    De hadde tilogmed tatt med musematta.
    Nei,hold deg unna avbetaling med renters rente.

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av plumbtek
    Avbetaling er noe dritt spør du meg.
    Jeg hadde en kompis som hadde hjemmepc ordning på avbetaling.
    Det var slett ikke noe værsting maskin,men han tok hele pakka med skjerm,høytalere 5.1,tastatur,mus,og musematte.
    Joda,hva skjedde!!! han skulle bytte jobb å den nye arbeidsgiveren ville ikke bli med på hjemmepcordning da dette ikke var policyen i firmaet.kompisen valgte å kjøpe det ut fra Telebutikken tror jeg det var.Men til hvilken sum da?? I dagens marked så var vel hele den pc pakka verdt ca.4-5000 K,men hos Telebutikken 12500 K.
    De hadde tilogmed tatt med musematta.
    Nei,hold deg unna avbetaling med renters rente.

Forsåvidt enig med deg der, men nå pleier slike hjemmepc ordninger å være ganske gunstige ettersom man trekker fra avdraget før skatt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •