Sony LCD KLV-S40A10E - Beste kjøp?!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony LCD KLV-S40A10E - Beste kjøp?!

Jeg var en tur på smart club og fikk se sony KLV-S40A10E. Det var uten sammenligning det beste jeg noen gang har sett. Jeg ble rett og slett forelsket. Jeg har i det siste vært veldig mye rundt og tittet, men maken har jeg ikke sett. Likevel synes jeg at v40 kanskje er bedre designmessig, men s40 var slett ikke værst på det området heller. Riktignok har jeg ikke sett den med tv signaler, kun med to typer dvd spillere. Den ene var vistnok en som spilte av via hdmi kontakten, altså en hdmi avspiller. Dette var jo bare helt glimrende.

Når det gjelder v40, har jeg ingen erfraring med denne. Den har jeg kun sett på bilde. Jeg ser at den ikke har pc inngang, noe s40 har. Er det noen som har erfaring med dette på s40? Jeg vil jo gjerne tro at det er bare å koble min bærbare pc rett på skjermen, og dermed er det et sylskarpt glimrende bilde. Eller?

Jeg ser at den koster 20 000 på siba nå, og det er store muligheter for at jeg kjøper denne nå. Jeg vil også tillegge å si at jeg har sett s40 i sammenligning med både samsung, philips etc i samme og dyrere prisklasse. De kunne ikke måle seg i det hele tatt. Dette også med dvd avspiller med hdmi . Da var det i følge selger kun sony s40 (ikke testet v40) som fikk maks utnyttelse av denne.

Hvis det er noen som vil kommentere dette, ville jeg sette umåtelig pris på det. Seriøse innlegg som kan bekrefte, gi svar eller fraråde, er ønskelig. :smile:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville anbefalt det LE40M51 til samme pris isteden. Er en MYE bedere TV i mine øyne.... Men det er jo problemet her også, det er slett ikke mine øyne som skal se på den. Du kan ikke ha samenlignet med den dyrere Samsungen(LE40M61) fordi den er bare rett og slett MYE bedere.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kun S40 som fikk full utnyttelse av dvd spiller med HDMI??
    Mener du at selger påsto at det kun var S40 som kunne utnytte denne kilden best?

Ville forsåvidt heller tenkt på LE40M51, synes denne er bedre enn Sony sin S40

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •