Plasmaen slår seg av :\

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Plasmaen slår seg av :\

Har ett veldig iriterende problem med mitt Samsung 42" TV som jeg kjøpte på komplett.

Helt siden første dag så har det slått seg av etter å ha stått på en god stund (3-4)timer. Og da må jeg vente ca 1 time for å få det på igjen (en slags automat varme sikring) ? Vet ikke jeg.

Har funnet ut att når jeg setter alle instillinger (kontrast og brightness) og slikt til LOW så varer det mye lenger før dette sjer.

Og.... Dette sjer Når jeg f.eks skifter fra f.eks xbox til tv osv med fjernkontrollen. Eller fra pc til tv osv. Eller kanal til kanal. Ikke når jeg ser på samme kanal, sjer bare når jeg skifter.

Noen som har opplevd noe lignende? Er det normalt att ett tv slår seg av etter att det har vert en god stund på ?

Vennligst hjelp, har lite peiling på plasma

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan jeg høre noen skrike reklamasjon?

Newcomer MaRe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som en reklamasjon her ja,min Philips plasma har aldri skrudd seg av i hvertfall.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff, nå lo jeg godt. At TV'en slår seg av på denne måten må være noe av det mest irritende og tragikomiske jeg har hørt.

On topic: En soleklar reklamasjon, i mine øyne.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe okay da. Takker for svar ! Ja det er så iriterende att .... ja. samme d. Så jeg bør altså sende d tilbake? ! Hmm dumt att jeg har hatt det i snart ett år nå. hehe. Se om jeg finner kvittering da.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en kopi av kvitteringen finner du vel på nettet? hvis du har handla hos komplett.no...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På mange plasma skjermer har du en (strømsparings) funksjon som skrur av skjermen hvis du ikke har brukt fjernkontrollen på en stund (pio 436 har i alle fall det), men det høres ikke ut som det er tilfelle her.

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en 3 år gammel Samsung 42" og den også kan slå seg av, men slipper å vente en time.
    Det skjer når det er veldig mye lys i bildet (nærmest helt hvitt). Da er det tydeligvis en overstrømsbeskyttelse som slår den av. Men jeg kan slå den på igjen umiddelbart.
    Hvis jeg velger en innstilling med litt blassere lys så går det bra. Har testet med en DVD hvor en bestemt scene får dette til å skje.

Men det høres jo ut som ditt symptom er noe forskjellig, og jeg vil si du har grunn til å klage.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •