Elfunk 4210hd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Elfunk 4210hd

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Elfunk 4210hd

Hei,

Har fått fått tilbud om å kjøpe en ny ELFUNK 4210HD (http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=31000) for ca 11.000 + mva.

Jeg aner så godt som ingenting om temaet og lurer på om noen kan gi meg en forsøkvis kvalifisert tilbakemelding på om dette er et godt kjøp og om det er noen opplagte feil/mangler/svakheter.

Har ikke skyhøye krav til et TV, men det vil være greit å vite om dette er et fjernsyn jeg kan leve godt med - også uten å bli ledd ut av eventuelle kyndige besøkende.....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ser ut til å være et godt tilbud

Det er hvertfall en god pris på denne tv'en. Billigste jeg fant var 19000,- og du kan få den for under 14000,-

Jeg kan ikke finne noen andre HD-klare plasmaskjermer til denne prisen, nærmeste jeg fant var ca 17000 på elprice.

har ingen erfaringer med dette apparatet, men jeg syns det ser ut som et godt tilbud

-
    kan tilføye at jeg tviler på at noen vil le av deg hvis du har dette apparatet på veggen i stuen..

tenk også på at plasma egner seg dårligere enn LCD hvis du har planer om å koble til en PC, så hvis du skal bruke den til en stue-pc-løsning ville jeg tenkt meg om 2 ganger..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fuuzzy: Kjøpte du den ELFUNK 4210HD?

Var og så på ELFUNK 4210HD i butikken i dag, og tenker på å kjøpe den.

Kjøpte du den? I så fall, var det et bra kjøp synes du, står den til forventningene? Jeg har ikke noe særlig greie på dettranes her. Er det eventuelt noen andre som har noen meninger om denne TV er ok?

På forhånd takk.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

4210hd

Hei! Henter frem denne tråden igjen. Er det noen som har peiling på denne? Er jo veldig pen å se på, men er det noen som har peiling på hvordan den er på bildekvalitet, tenker særlig på hvordan den takler fotballsendinger? 15k virker jo å være en grei pris.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •