32-tommer LCD-TV : Beste pc-bilde? anbefalinger ønskes

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

32-tommer LCD-TV : Beste pc-bilde? anbefalinger ønskes

Vurderer å gå til innkjøp av en 32-tommer LCD-TV. TVen kommer til å bli mest brukt til visning av film via pc, og ellers tv-sendinger via analog kabel-tv. Lurer derfor på om dere har noen anbefalinger på LCD-TVer som er spesielt gode på PC-bilde (primært filmvisning).

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvekjørt en del film fra PC og forsåvidt annen pcbruk også på RZ32LX2 fra LG, og her er det ikke noe problemer med PC-oppkobling ihvertfall!

Det eneste jeg ikke har prøvd er type pc-spill og hvordan dette fungerer.

Men tror de aller fleste LCD-skjermer som kjører 1366x768 i oppløsning, og som har PC-inngang har relativt bra PC-bilde.

Har også testen litt Amoi LCD'er (Husker ikke produktnummeret i farta) Disse har kanskje ikke det aller beste TV-bildet, men er knall på PC, og HD-materiale ikke minst. 37" til Amoi kjører også 1920x1080, men er litt usikker på om den kan bruke denne oppløsningen fra PC, eller om dette kun er for HD-materiale..

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dell og LG er meget bra på PC-kompatibilitet. Null problemer via DVI / HDMI på disse. De fleste andre takler kun PC bra via VGA og det er ikke en optimal løsning.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en dell 32" lcd tv, funker klagefritt med min htpc. Fungerer utmerket med dvi mellom pc og tv, DSUB-15 (analog pc kabel) funker også bra... klarte ikke se forskjell mellom dvi og dsub-15. Til film er den også ypperlig, klare og skarpe bilder, med mulighet for å "blurre" bildet om det blir "for" skarpt. Dell tv'n anbefales sterkt fra min side... Den ser jævli bra ut også

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •