Kjøpte Philips 42pf5320

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpte Philips 42pf5320

Jeg kjøpte meg en philips plasma 42" på elkjøp i helga,den som var til 9995,- og er ganske fornøyd med den, jeg vet jo at de dyrere er bedre men for 10k synnes jeg den er bra, men er best å sitte 3.5-5 m fra den for å få et meget bra bilde, er mange tilkoblingsmuligheter bla DVI. Jeg bruker kun "lakris ledninger" til bildet fra xbox,dvd og parabol så det hjelper vel med bedre ledninger? feks ny dvd med DVI, vil jeg merke det? har bare en euroline drittspiller fra rema nå . takk for et fint forum...... ( PS ikke svartmal det billige bestandig, er jo ganske bra i forhold til pris da)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Arrow Ok den da!

Du er jo fornøyd å det er jo hovedsaken,tror ikke en produsent som Philips lager dårlige podukter,stort sett alle produsenter har tv'er i forskjellige prisklasser.
    Selv har jeg Samsung til 10 lapper,den er justert slik at teksten å deler av værkartet forsvinner på 16/9 format,har hadd noen tv'er men aldri opplevd slikt.Finnes ingen muligheter til å tilte bildet,dårlig.
    Har salg på denne,så denne gang blir det ikke Samsung selv om de får mye skryt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •