Hva synes du om at flere av de store LCD-TV produsentene kutter ut 37" størrelse?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Tidligere Admin mag sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva synes du om at flere av de store LCD-TV produsentene kutter ut 37" størrelse?

Flere av de store produsentene av LCD-TVer faser ut 37" til fordel for 32" og 40". Hva syns dere om dette?

Denne avstemningen vises under Forbruker.no's test av 5 stk 37" LCD-TVer HER.

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det stemmer så syntes jeg det er synd, Kommer rett fra butikk nå sammen med sambo og vi ble enige om att 42" rett å slett blir for stort samt att 32 er litt snaut når man skal investere i en ny tv. 37" er akkurat den størelsen vi kunne tenkt oss i vår stue . Jakten har begynt :grin:

Newcomer 123sub sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mag
    Flere av de store produsentene av LCD-TVer faser ut 37" til fordel for 32" og 40". Hva syns dere om dette?
    Den dagen alle LCD Tv apparater blir faset ut blir en stor dag.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    37" er en vanesak. 40" er neste vane. Skjermene blir større og større. Slik har det alltid vært...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 123sub
    Den dagen alle LCD Tv apparater blir faset ut blir en stor dag.
    hæ?

Active HFfredd sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er kjempe bra! Vil gjøre 42"/32" billigere.

Newcomer 123sub sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sveisvei
    hæ?
    Jeg synes personlig at LCD ikke er bra nok. Over natten skulle plutselig alle ha flat TV. Jeg vil også ha flat TV, men jeg synes at designen på TVén ikke bør komme foran kvaliteten på bildet. LCD TV apparater ser jeg på som et innmari fint designet kjøleskap som ikke kan bli kaldere enn 8 grader. Jeg er ikke begeistret over vekt / dybde på et billedrør, men jeg foretrekker det fremfor en LCD TV. Selv ser jeg en del på film, og hvis jeg måtte ha et flat TV i dag, så hadde jeg gått for en Plasma, og heller valgt en LCD hvis det var et apparat på under 30 tommer. Hvis apparatet er gåent, ville jeg kjøpt en lite brukt CRT TV som nå går veldig billig (pga at alle MÅ ha flat TV), og venet til 2007 når SED TVéne kommer, den teknolgien har jeg virkelig tro og håp til.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har er Dell 37" LCD TV idag. Det er jo ikke så stor foirskjell fra 37" opp til 40", så for min del kunne jeg gjerne hatt en 40" som en 37" bare prisen ikke var vesentlig høyere. På lengre sikt (når prisen er riktig) ønsker jeg meg en 50" - 60".

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vanskelig detta :P

som selger synes jeg det er dumt, mange kunder som liker denne størrelsen. synes 32" er for lite men synes 42" er for stort.

alle dere med koner der ute kjenner vel også til vanskene med å få overtalt dem til å ta med en 42/40" tv hjem fra butikken 37" er vel maks størrelse i en vanlig husholdning.

for min egen del er 40/42" en minstestørrelse, så jo større jo bedre.. viss det kan være med og presse prisen ned på de store skjermene så må de bare kutte ut 37" produksjonen for min del.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det at 37" skjermen utgår fra produsent linjen betyr at produsentene kan produsere mer 40" og større skjermer bedre og billigere, ser jeg ikke som noe problem egentlig. ;-)

At overgangen fra 32" og til en 40 - 42" skjerm ser volsomt mye større ut enn en 32" man er vant med , er vel bare et tilvendings spørsål egentlig, og de 8"-10" lenger bilde diagonal utgjør vel egenlig ikke så mye praktisk "veggplass" når det kommer til stykket, men kan øke bilde opplevelsen av et godt kildemateriale mer...

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -Hvis du spør meg personlig (og det gjør du vel), synes jeg alt under 40" blir for lite i hjemmekinoen. Nå skal det jo sies at jeg har jo vokst opp med at 29" og 32" er STORE TVer, og det er vel også nok om man bare skal se på TV, og kanskje en DVD i ny og ne, og 37" må jo da være temmelig stort for folk flest i en sånn sammenheng. Men dersom man skal bruke skjermen en god del til DVD synes jeg morroa starter på ca. 40".

Jeg var en av de første i nærområdet som kjøpte 42" plasma, og den var jo enorm syntes jeg da jeg fikk den. Men nå etter et par år, kunne jeg godt tenke meg å kjøpe en 50" neste gang... Det er en tilvenningssak. Bildet kan egentelig nesten ikke bli stort nok for filmbruk, men jeg har valgt å ikke gå for projektor fordi jeg synes det blir "for mye styr". Da vil jeg heller ha en stor TV som takler det meste bra (nok).

-SED blir morro!

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

dumt for noen ja

Det er litt dumt att de begynner å utelate 37", som nevnt i denne tråden allerede så er ikke tv-rom/soverom/stue tilpasset kunn for enten 32" eller 40", hvor 32" blir for smått og 40" hakket stort.

Men aller helst i mitt tilfelle håper jeg dem satser mer på LCD-tv i 42"-45" klassen, og presset prisene nedover der ;-)

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vær med å stemme folkens, resultatet av avstemningen vises på Forbruker.no!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som flere har sakt her så er det synn..Men det som er bra at prisene på disse TV`ene fortsatt stuper i pris..Det kommer jo oss kunder til gode..Lurer på hva en Grei LCD tv på 32" eller 37" vill koste til høsten jeg..???

Active Bass Booster sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hm

skal jeg først ha lcd tv.. går jeg for 42" så....
    Samsung 63" Nad 272,B&W 683s2,686s2,htm61s2,asw610.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •