PSP på tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: PSP på tv

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PSP på tv

Hei. Jeg har fått ett spørsmål fra noen venner hvordan de får koblet psp'en mot deres LCD 30 Thomson LCD tv. Slik de kan bruke det f.eks til å se på film og også spille direkte på tven istede for den lille skjermen og bruke psp'en som en "dyr" konsoll.. Noe som vet??

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Viper73
    Hei. Jeg har fått ett spørsmål fra noen venner hvordan de får koblet psp'en mot deres LCD 30 Thomson LCD tv. Slik de kan bruke det f.eks til å se på film og også spille direkte på tven istede for den lille skjermen og bruke psp'en som en "dyr" konsoll.. Noe som vet??
    Tror ikke det går i det hele tatt, pluss at oppløsningen på PSP-spillene er vel på 480x272 (?) , og det gjør seg ikke særlig på et 30 LCD tv. Oppløsningen på filmene er vel heller ikke høyere enn 480x272, siden de er beregnet til PSP-skjermen.

Konklusjon = DVD til film på tv, PS2 til spill på tv. PSP er ikke beregnet til spill og film på tv og resultet blir deretter.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takk for hurtig svar. Da skjønner jeg litt mer hvorfor de ikke har video utgang på psp'en, men det kunne vært ok at der var for de som ikke er så veldig kræsen på bildet når de evt. ser film og spill.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •