Spørsmål rundt Samsung LE-xxM51B/61B serien.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer kenny sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål rundt Samsung LE-xxM51B/61B serien.

Har nettopp bestilt meg en Samsung LE-26M51B som jeg skal ha på soverommet. Har lest en del om de større skjermene i denne serien og har funnet ut at de har avtagbar strømkabel. Er det noen som har forsøkt med strømkabler som koster litt mer enn de orginale som følger med? Som f.eks den fra Supra(Lorad) eller tilogmed enda dyrere. Jeg har med stort hell byttet ut kablene på stereoutstyr, og det burde jo ha en innvirkning på bildeutstyr også?

Har jo også skjønt at det er 61 lcd-panelene som gir best bilde, kommer disse også til 26" tv'en etterhvert eller blir de kun produsert for 32" og oppover?

Er det noen med LE-26M51B som har noen innvendinger eller gjerne også positive innspill om denne?

Valget stod imellom denne og den 3000,- dyrere 26" V-serien til Sony og jeg tror jeg har valgt riktig!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk min LE26M51B på Mandag og er 100% fornøyd med valget! Bruker den mest til Digital Parabol, DVD og se film og TV fra PC'en. Bildet er helt utrolig bra! Og så ser TV'et bra ut også.
    Den har avtagbar strømkabel ja, helt lik den som man bruker til vanlig PC...

Tror ikke du gjør et dumt valg her nei

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •