Audio UT AMOI LC37AF1E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audio UT AMOI LC37AF1E

Hei, min første post, jippi
    Har anskaffet meg denne modellen fra elkjøp, har lest endel godt og vondt om denne skjermen rundt på forumet, har bare hatt den i 2 dager + mine kunnskaper innen LCD er ikke de helt store..
    Så til mitt problem, Jeg får ikke noe lyd ut av Audio output kontaktene hverken kompositt eller den optiske, men det kommer lyd ut av de integrerte høytalerne, kjører nå optisk lyd direkte fra paraboltuneren, men det hadde vært greit å fått lyden fra f.eks xboxen via scarten up på kompositt igjen,
    takker for alle svar

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå viser det seg at lydsignalene UT baserer seg på tuneren inni tven så evt. lyd som kommer inn kan ikke"tas" ut igjen, men men får finne en anne løsning da.
    Var innom Elkjøp i dag og det var en luring der som fortalte det, fikk også rasket med meg en SCART kabel "Monster" til 400,- . Der var det stor forskjell med tanke på at jeg har brukt en billig jalla kabel frem til nå. Jeg må si at jeg er meget fornøyd med bildet fra min Dreambox 7020.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte meg en AMOI LC40AF1E selv i helgen, og irriterer meg grønn over at jeg ikke får lyd fra tv'n til reciveren selv. Kjøpte meg i dag en optisk lydkabel, men fikk det ikke til nå heller. Det må jo gå ann å få lyd som går inn - ut igjen. hvor skulle ellers lyden som man skal kunne få ut av tv'n komme fra? Ellers er jeg veldig fornøyd med tv'n, så jeg skjønner ikke helt hvorfor folk er så negative i dette forumet.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste måten er å hente ut lyden fra hodetelefonutgangen på denne tv så fremt du ikke har seperat tv-tuner tilkoblet.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, men hvorfor har tv`n optisk lyd-ut da? Det må jo være mulig å hente lyden ut der? Ikke noe i innstilinger som gjør det mulig heller??

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    coax og optisk lydutgang kan kun sende ut lyd fra kilde koblet opp med HDMI. Litt synd, men slik er det. Alt annet du kobler opp til skjermen må hente lyd fra hodetelefon evt. scart

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for et veldig bra svar!! =)