Amoi vs andre LCD TV'er - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 51 av 51
    Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg blir bare mer og mer fornøyd med min 37" Amoi. Med noenlunde signalkvalitet og kalibrert etter beste evne, gir denne tv'n meget godt bilde.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 2mMy
    og? nei man det er ikke alt dritt med tv'en...
    men feilprosenten på amoi har vært mye lavere enn mange andre philips tv'er og slikt da hvertfall! det skal dem ha!
    og hvordan vet du det? er du en amoi forhandler som prøver å skryte opp egne produkter?

Newcomer 2mMy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg selger ikke amoi tv'er, men jeg leverer dem stort sett, og henter tv'er dersom det er noe feil.. har ikke hentet noen amoi 37/40" men et par amoi 26" har jeg hentet..

Active Kjottolf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg selger ikke amoi tv'er, men jeg leverer dem stort sett, og henter tv'er dersom det er noe feil.. har ikke hentet noen amoi 37/40" men et par amoi 26" har jeg hentet..

Hvis du beregner feilprosenten ut fra et slikt grunnlagt er du ute å kjøre...

Har det ikke slått deg at butikken kanskje selger flere Philips-enheter enn Amoi? hehe.

Newcomer 2mMy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei, jeg er klar over at jeg ikke har den fulle statistikken sånn sett men det er ihvertfall det inntrykket jeg sitter igjen med! dessuten syns vel de fleste folk at de får ganske mye for pengene med amoien.. =)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei, jeg er klar over at jeg ikke har den fulle statistikken sånn sett men det er ihvertfall det inntrykket jeg sitter igjen med! dessuten syns vel de fleste folk at de får ganske mye for pengene med amoien.. =)
    ikke drit deg ut da...

Newcomer 2mMy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veggiss
    ikke drit deg ut da...
    vanlige folk som tar tv for en tv syns nok de får mye for pengene jo!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veggiss
    ikke drit deg ut da...
    Amoi har satset på design med middels bildekvalitet. For dem som kjøper amoi vil flesteparten føle de får mye for pengene i forhold til andre modeller/merke, ellers ville de kjøpt noe annet (med mindre de blir truet da). Derfor føler de som kjøper amoi at de får mer for pengene enn hva noe annet ville gitt dem utifra hva de har sett og vurdert. På samme måte vil noen føle de får mye for pengene med philips,samsung,LG,panasonic, osv. For alle merkene så er det alltid noen som mener etter en tid at de ikke fikk så mye for pengene som de trodde, men det vil ikke gjelde samtlige kjøpere av den aktuelle modellen/merke. Sånn sett var vel den uttalselsen litt unyansert.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå selger elkjøp/lefdal Amoi LC40AF1E til under 10000,- kroner. Begynner dette å bli ett godt kjøp, eller lønner det seg å styre unna? Noen som har mer erfaringer med denne?

I skrivende stund selger også komplett en Videoseven 40" til 8995,-, er usikker på hva som er "best" kjøp?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av willy1973
    Etter å ha vært på elkjøp i går og kjøpt en Amoi 37", tror jeg det er påtide og nyansere denne debatten litt.. (veldig mye negativt om denne her..)
    Willy
    Var det denne du kjøpte: AMOI LC40AF1E:-?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TC3
    Hei!

Min Amoi 37" får svarte felt når den står i solen. Missfargingen forsvinner etter noen minutter når jeg trekker gardinene for.

Jeg vil også si at glassplaten foran skjermen gjør denne tv'en til et gedigent speil.

Sånn kan det selvfølgelig ikke være. Skjermen blir nå levert tilbake og byttet i en JVC 37 LCD.

Håper den er bedre.

Mvh
    Thor
    Kjenner noen som leverte sin Amoi til reperasjon hos lefdal i dag på grunn av lignende mørke flekker. Men hos dem så var flekkene permanent.
    Idioten på expert sa at det kunne være trykk merker? Hvordan kan det ha seg når det er en glass plate forran skjermen? Selv tipper jeg at det kan ha blitt for varmt mellom lcd panel og glass plate, noe som er ett problem med design etter min mening.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •