hitachi pdp 16:9 42PMA500 hjelp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hitachi pdp 16:9 42PMA500 hjelp!

Jeg var i går å kjøpte en hitachi pdp 16:9 42PMA500 på elkjøp, men er nå veldig usikker på om vi har valg rett :cry: jeg har ikke funnet noe særlig info på nett og luere på om det kan være en gammel modell. spurte i butikken om den f.eks hadde pip (bilde i bilde) fikk nei, men da kunne de kanskje informert meg om at dette er en monitor uten turner (hvis jeg har forstått rett).

jeg var/er ute etter en bra plasma tv til max 20 000, men føler nå jeg har kjøpt katta i sekken!

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anne
    Jeg var i går å kjøpte en hitachi pdp 16:9 42PMA500 på elkjøp, men er nå veldig usikker på om vi har valg rett :cry: jeg har ikke funnet noe særlig info på nett og luere på om det kan være en gammel modell. spurte i butikken om den f.eks hadde pip (bilde i bilde) fikk nei, men da kunne de kanskje informert meg om at dette er en monitor uten turner (hvis jeg har forstått rett).

jeg var/er ute etter en bra plasma tv til max 20 000, men føler nå jeg har kjøpt katta i sekken!
    Du har kjøpt en såkalt monitor, alstå uten tuner og høyttalere.
    Du er avhengig av en DVD opptaker og stereo eller surround anlegg i tillegg.

Når det gjelder plasma og bildekvalitet generelt er det skrevet veldig mye om det her på forumet.

Ikke for å ødelegge dagen for deg, men etter min mening finnes det ingen god plasma, eller flatskjerm forøvrig til 20.000 dessverre.

Active arntos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lever denne tilbake og kjøp PA50 om du vil ha flatskjerm som er verdt pengene. Koster under 15K.

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anne

Heldigvis har de full returrett, så du trenger ikke få panikk returner den og kjøp en annen plasma tv i stedet

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Plasma

Takk for svar alle sammen! Er det flere som er enig i at PA50 er et bra kjøp når jeg ikke vil invistere mer enn 20 000?
    Den andre leverer jeg tilbake i dag, bildet virker jo bra på den, men jeg vil ha minst en tuner

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De leverer den med en tuner boks, er bare å skru av et deksel å sette på plass tuneren(som skal følge med i esken!). Men pa50 er helt klart en bedre tv ja!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •