AEG CTV 4820 st/vt - 42" plasma - mangler kabel (LVDS)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AEG CTV 4820 st/vt - 42" plasma - mangler kabel (LVDS)

Edit: Trenger bare hjelp til å finne den kabelen. Har prøvd mitt beste på å søke rundt etter den, men uten hell. Ingen som har peiling på hvor jeg kan finne en sånn kabel?

Har fått tilbud om å kjøpe en slik. AEG er et heller ukjent merke for meg når det gjelder skjermer, så valgte å skrive et innlegg for å høre om noen av dere har erfaringer med merket/tv'en.
    Vært og kikket på den, og kvaliteten ser helt grei ut for meg. Får den for en veldig snill pris
    Her finnes det detaljert informasjon om skjermen. (obs: på tysk)

MEN - det er et problem. Han har ikke kabelen mellom skjermen og tuneren, og denne har jeg ingen idé om hvor jeg kan få tak i. På porten den skal kobles i står det: LVDS. Dette er helt ukjent for meg, og jeg har aldri sett en lignende port før. Ligner litt på en DVI port, men uten pinner. Er et åpent rom i midten av porten. Begge portene er hun plugger, så det betyr at jeg trenger en kabel med 2 hann-plugger. Er det noen der ute som kan hjelpe meg å finne en slik? Dette avgjør sannsynligvis om jeg kjøper den eller ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    opp

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aldri hørt om det før jeg heller, men et Google søk gir ihvertfall noen hits.

F.eks. dette.

Men hvor du skal få tak i en sånn kabel er en annen sak...

Jeg tror man bruker et lignende grensesnitt til SCSI harddisker i PCer, men jeg klarer ikke å finne ut noe mer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •