Tips, hint og liggnende for innkjøp av ny Plasma/LCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Tips, hint og liggnende for innkjøp av ny Plasma/LCD

Hei,

Først av alt vil jeg takke for ett glimmrende forum. Fant det riktig nok først i dag, men har blitt litt klokere alt av det jeg har lest.

Men sliter litt med å få satt meg skikkelig inn i terminologien og hva jeg bør se etter i en ny tv.
    Sitter for tiden med ett "eldre" (les : antikk) 28", og har funnet ut at det er på høy tid å få meg ett skikkelig tv. I den sammenhengen søker jeg litt hjelp.

Har bestemt meg for at jeg skal bruke ett sted mellom 20.000 og 25.000. Ser at det er veldig mye billig der ute, men er veldig usikker på kvaliteten. Av tidligere erfaringen i livet er jeg redd for at jeg skal oppleve å kjøpe billig, men at det hele ender i heller dyr fadese.

For å nevne noe av det jeg må tenke på ved ett eventuelt kjøp :

- Tv'en kommer til å stå i ett godt opplyst rom, som på sommertiden kan oppleve endel direkte sollys.

- Det kommer til å bli brukt på de aller fleste områdene regner jeg med. Da tenker jeg på dvd, pc, parabol, ps3/x360 o.l

- Ikke minst levetid, da jeg ikke akkurat har råd til å slikt utlegg for "ofte" .Så det er ønskelig at den støtter det meste som vil komme på markedet fremover.

Lever kanskje i en drømme verden ved å tro at jeg får alt alt dette til den prisen klassen jeg stiller i. Men det skader slik sett ikke å spørre, verste jeg kan få tilbake er "nei". Liker å tro at de fleste her inne har en instilling som tilsier at det ikke finnes dumme spørsmål, bare dumme svar. For er du en "dum" forbuker som meg selv, vel da er du det

Er det andre ting jeg bør tenke på, så setter jeg stor pris på alt av tilbakemelding jeg kan få.

Med Vennlig hilsen

Tore M.

(Til eventuelle svar/spørsmål så vil jeg forsøke å svare så raskt jeg har annledning)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bor du i oslo området kan du stikke innom expert på majorstua å se på TV'er og få noen tips. Alltid en godpris på lur til AVforum medlemmer veit du

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •