Søkefunksjonen er til for å brukes!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 21
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Søkefunksjonen er til for å brukes!

På dette underforumet kommer det 100 spørsmål av samme typen hver uke som er besvart uken før. Jeg synes at når man trykker på ny tråd her, så blir man først sent til søkesiden, hvor man kan søke etter det man lurer på. Begynner å bli lei av "Beste plasma under 5k?!?!?", "Hva er HDMI/HD-TV?", "Hva er forskjell på Pioneer XDE og FDE?" og "Hvor stort bilde er det på en 42" tv?!?!"

Newcomer Ibizaonice sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veggiss
    På dette underforumet kommer det 100 spørsmål av samme typen hver uke som er besvart uken før. Jeg synes at når man trykker på ny tråd her, så blir man først sent til søkesiden, hvor man kan søke etter det man lurer på. Begynner å bli lei av "Beste plasma under 5k?!?!?", "Hva er HDMI/HD-TV?", "Hva er forskjell på Pioneer XDE og FDE?" og "Hvor stort bilde er det på en 42" tv?!?!"
    ???

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    veldig enig i dette!!

mye av det samme i projektorforumet også.. går knapt en dag uten at det kommer en tråd om hva som er beste kjøp til 15000, hva er best av dlp og lcd osv...

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er det samme på de fleste forum.

1) Folk vil se sin egen tråd der oppe - mye 'morsommere' det enn å bare være en del av en annen tråd...

2) Folk gidder ikke bruke 30 sekunder på å se om det er postet før; må ha det NÅ NÅ NÅ!!

3) Folk eier ikke antenner, eller leseferdigheter, og poster derfor i hytt og vær, til og med i forum som overhodet ikke har noenting med deres spørsmål å gjøre. Skulle tro de kaster seg over PCen, river tak i musa og klikker på første og beste link, og skriver så det freser, og svetten og skrivefeilene hagler.

osv. osv.

Active MF24 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig !! Det begynner å bli alt for mange slike tråder !!! " Beste plasma for 25K" og "Skal kjøpe 32 LCD" dukker jo opp hver dag i nye varianter !!!

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    faktisk så skulle det ikke vært lov til å bruke de samme ordene som har blitt brukt før på dette forumet...

synes det ikke gjør noe jeg at noen starter tråder på noe som har blitt stilt før, ellers så hadde ikke avforum blitt så stort.. vi får heller være glader for hvert enkelt menneske som vil bruke forumet, og ikke minst hvert enkelt menneske som vil svare på trådene.. TAKK!
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit nok - dersom alle bare brukte Google eller brukte søkefunksjonen her for å finne svar og aldri postet, ville det fort gå tomt. Men det går jo an å ta en titt på den første siden av det aktuelle forumet ihvertfall. Det er egentelig ikke så ille her, men jeg har sett andre forum der det er godt over ti tråder om samme tema, og da blir det bare rot.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    faktisk så skulle det ikke vært lov til å bruke de samme ordene som har blitt brukt før på dette forumet...

synes det ikke gjør noe jeg at noen starter tråder på noe som har blitt stilt før, ellers så hadde ikke avforum blitt så stort.. vi får heller være glader for hvert enkelt menneske som vil bruke forumet, og ikke minst hvert enkelt menneske som vil svare på trådene.. TAKK!
    så du vil heller ha kvantitet foran kvalitet?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kvantitet foran kvalitet

Kan ikke se at det ene skulle utelukke det andre. Det er viktig at forumet er levende, slik at det er noe nytt å lese/lære. Kanskje stilles spørsmål om igjen.....men samtidig svarer kanskje andre på spørsmålet og gir nye opplysninger/lærdom.

Hvor mange leter i "arkivet" og legger inn bedre svar på 14 dager gamle poster ?

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje de vanligste spørsmålene om de vanligste produktene burde få en annen farge på overskriften sin, f.eks rød. moderatorene kunne også vert litt mer nazi på å samle/stenge mange paralelle tråder som f.eks samsung DVD-HD950, Pioneer XDE/FDE osv.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haakon
    Kan ikke se at det ene skulle utelukke det andre. Det er viktig at forumet er levende, slik at det er noe nytt å lese/lære. Kanskje stilles spørsmål om igjen.....men samtidig svarer kanskje andre på spørsmålet og gir nye opplysninger/lærdom.

Hvor mange leter i "arkivet" og legger inn bedre svar på 14 dager gamle poster ?
    nå er ikke jeg ute etter å stenge ned forumet her, som enkelte virker å tro. det jeg ønsker er at brukerne blir mer aktivt oppfordret til å søke når de er ute etter info. worst case scenario hvis det ikke skjer noe er at de som er gamle travere her og sitter på mye info, ikke orker å svare på det samme spm for 19 gang, og heller stikker fra hele forumet.

det er altfor få som leter i "arkivet" som du kaller det, en 14 dager gammel post er langt i fra utdatert, selv om det virker som det er en datostempling på 2-3 dager på postene her på forumet...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Søkefunksjonen i forumet er jo håpløst dårlig også da. Hvert søk gir meg omtrent samme resultat, selv med forskjellige søkeord. Men folk bør bli flinkere til å lete i trådene, det er ikke SÅ vanskelig. Har vært på andre forum (betal-forum faktisk) hvor det er en vanvittig struktur på ting. Dæven hvor greit ting fungerer der...

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken CV er best?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jerk
    Søkefunksjonen i forumet er jo håpløst dårlig også da. Hvert søk gir meg omtrent samme resultat, selv med forskjellige søkeord. Men folk bør bli flinkere til å lete i trådene, det er ikke SÅ vanskelig. Har vært på andre forum (betal-forum faktisk) hvor det er en vanvittig struktur på ting. Dæven hvor greit ting fungerer der...
    helt enig, prøv å søk på støy og du får 0 innlegg. for noe tull. mange av postene inneholder info om støy. er ikke rart folk må poste på nytt.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thyraven
    helt enig, prøv å søk på støy og du får 0 innlegg. for noe tull. mange av postene inneholder info om støy. er ikke rart folk må poste på nytt.
    fikk akkurat 500 treff på støy jeg...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veggiss
    fikk akkurat 500 treff på støy jeg...
    søker på "støy" i avforum = 0 treff

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,642
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk også 500 treff.
    Testet nå både med og uten tødler "

Men ikke bruk rubrikken helt oppe til høyre.
    Den vet jeg ikke hva er til, men trykk på linken på toppen av siden.
    Den linken som det står "Søk \/" og en pil ned på.
    Gå gjerne på avansert søk der også.

Active sjefern sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv stillt et spørsmål om "Hvilken flatskjerm til 15000 er best", men til mitt forsvar så er jo et riktig svar på dette spørsmålet forskjellig fra måned til måned. Teknologien raser jo fremover. Da er det jo liten vits i å søke.....

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nåh.. raser og raser fremover...

pa50 og xde er vel strengt tatt de skjermene som blir anbefalt uansett tråd :P

lcd diskusjonene er noe mer interessant og varierende.. der det kommer flest nye og spennende modeller om dagen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Jeg fikk også 500 treff.
    Testet nå både med og uten tødler "

Men ikke bruk rubrikken helt oppe til høyre.
    Den vet jeg ikke hva er til, men trykk på linken på toppen av siden.
    Den linken som det står "Søk \/" og en pil ned på.
    Gå gjerne på avansert søk der også.
    hehe, ja det er jo fryktelig lett og vite at man ikke kan bruke søkelinjen øverst til høyre

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •