Et par spørsmål ang Dell sin 37"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active whitenr9 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Et par spørsmål ang Dell sin 37"

Hei, har som sagt kjøpt meg Dell sin 37" og strålende fornøyd med den.
    men har to ting som jeg lurer på og plages litt med.

1. PiP/PoP/PbP, her får jeg bare sort bilde når jeg setter vga som kilde nr.2, hvorfor? bladd i manualen til tv'n og der står det at det bare er dvi/hdmi som ikke kan benyttes sammen i PiP osv. Jeg får bilde fra vga til vanlig. er pc'n som er kobla der. Jeg har ingen andre kilder enn tv og pc enda så har ikke fått testa om PiP funker på andre tilkoblinger.. kan prøve koble digitalkamera i composit'n eller no for å teste..

2. Er det noen innstillinger man kan gjøre for at den skal prøve å auto justere bildet når man ser på 16:9 sendinger på analogt signal? eller må man bla seg til zoom funksjonen manuellt?

og ellers, er det noen triks og tips jeg burde huske på som jeg kanskje ikke har funnet ut av?

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor blir det av alle dere dell folk? vet jo at jeg ikke er alene om å ha denne skjermen.

- funker PiP hos dere?

- får dere autojustert bildet på noe vis?

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pip og pop funker fint hos meg, men jeg har ikke testet vie VGA inngangen, bare HDMI, DVI og component. Hva innstillinger angår så skifter "WIDE" knappen mellom de forskjellige formatene, hvilke valg du har avhenger av hva slags kilde du bruker.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Pip og pop funker fint hos meg, men jeg har ikke testet vie VGA inngangen, bare HDMI, DVI og component. Hva innstillinger angår så skifter "WIDE" knappen mellom de forskjellige formatene, hvilke valg du har avhenger av hva slags kilde du bruker.
    ok. ja skifter manuellt med wide knappen nå, lurte bare på om det fantes en sånn "auto" funksjon der han zoomet automatisk når det var sort felt oppe og nede. men tydeligvis ikke.

jaja, ingen krise. får vel ordnet meg digitalt signal etterhvert.

må få testet ut PiP på andre kilder enn vga for å se om det funker.. rart hvis det ikke skulle gå med vga synes jeg nå. hvertfall siden det ikke sto no om det i manualen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •