WOW : Ut i naturen + Panasonic TH-PA37 = Sant

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active Prec sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

WOW : Ut i naturen + Panasonic TH-PA37 = Sant

Gikk til innkjøp av Panasonic 37" plasma igår (som jeg etter litt pruting fikk til 13495,- ). Satte den opp og så litt på forskjellige kanaler. Bildet var meget bra på en del kanaler, og mindre bra på noen. Men så kom "Ut i naturen" på NRK1. Fikk med meg at det handlet om øyestikkere, men bildet da.... i alle dager. Det så jo ut som om jeg plutselig hadde fått meg HD Bildene fra "Ut i naturen" var så vannvittig bra at jeg kunne nesten ikke tro det. Spilte inn en snutt på Dreamboxen for å vise konemor (må jo rettferdigjøre kjøpet ) Det var fremdeles bra, men pga komprimeringen var noe av smellen borte.

Panasonicen er milevis bedre enn min "gamle" dyre Philips CRT som kostet 16000,- for 8 år siden.

Ser noen har klaget på pipelyder, og kan bekrefte at hvis jeg legger øret inntil toppen av tven så hører jeg noen lyder. Testet da på en 32" JVC CRT som jeg har i et annet rom. Jaggu var der ikke litt lyd fra den også.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også Panasonic 42PA50E til vurdering og kunne ikke unngå å legge merke til det samme som deg i går. Den sendingen med øyenstikkere var litt av et blikkfang. Mine TV-signaler kommer fra Scart-RGB (Digital Motorola dekoder DVi5000 fra UPC).

Har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal beholde PA50 eller oppgradere til Pioneer 436/506XDE, først og fremst p.g.a. manglende tilkoblinger og funksjonalitet.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, NRK har svært god standard på tv-produksjonen i forhold til sine lav-kvalitets konkurrenter (TV2 og TVNorge). Men er det noen overraskelse?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •