Forstyrrelser i bildet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forstyrrelser i bildet

Jeg eide en pioneer 43xde,men bytta den i en samsungLE40M61 (+ et samsung HT P1200 lydanlegg)-noe jeg er fornøyd med

I dag kjøpte jeg 2 nye Monster Scart-ledninger fra komplett. Problemet nå er på EXT1, hvor jeg har sky digital, så kan man se antydning til kabel-tv-bildet fra nrk(eller den analoge kabel-kanalen jeg så på sist) som forstyrrer i bakgrunnen...På EXT2,hvor jeg har dreambox, er det ikke noe problem. Dersom jeg bytter om og har dreamboxen i EXT1, får jeg problemene på dreamboxen..

Siden jeg har 2 satelittmotakere så trenger jeg strengt tatt ikke det analoge kabel-tv bildet. Så kommer det merkelige. Hvis jeg drar ut den analoge kabeltvledninga(coax) enten fra tv'en eller veggen, så blir bildet på Sky(EXT1) mye dårligere..!!Bildet blir mye mer kornete,og man ser klart at her er noe galt

Noen som har noen forslag om hva som kan være feil? Vet ikke om denne skulle vært posta i tv-apparater eller i kabler,men satser på dette var riktig

Newcomer Ibizaonice sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HVORFOR F*** bytta du 436xde i første omgang da ? Å gå fra en Pio 43'' til en 40'' Lcd fra samsung, må det da være noe veldig feil med 436'en ?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, nå var det ikke dette tråden skulle handle om, men her er svaret.
    Syntes at pioneeren ikke var verdt 37000 som jeg ga på elkjøp. Tven var fantastisk bra på film, men også jeg fikk problemer med innbrenning-noe som gjorde at jeg nesten var redd for å forlate tven når xboxen sto på !Vurderte først å bytte den inn i FDE'n, men valgte tilslutt LCD da jeg spiller ganske mye.

Euronics i vennesla ga meg en god pris på samsungen og hd1200'en. Utrolig greit med 30dagers returrett på elkjøp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •