Pioneer 506 FDE eller XDE??? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 73 av 73
    Newcomer STUTTSEN sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

VGA->Component

Jeg var innom en kammerat som jobber på hificenterkjeden, å det var der jeg så den lille gledes sprederen Han sa at den kostet ca 120 kroner... Jeg vet dog ikke hvor han fikk tak i den, men det kan ikke være så vanskelig å finne ut av... Smør deg inn med litt tålmodighet, så skal jeg sjekke det ut i løpet av få dager...

Jeg fikk testet VGA->Component hos en kammerat, dette var ikke et pioneer tv dog, var et hitachi 42" HD tv... Kjørte førtst vga rett inn i tv bilde blei bra, så byttet vi til VGA->Component... Forskjellen på disse to var så utrolig liten at jeg hadde problemer med å se forskjell... Vi byttet derfor frem og tilbake, jeg kom til to mulige konklusjoner

1. VGA->Component fungerer bra, veldig lite kvalitetstap
    2. Tv var ikke av de dyreste, bilde var bra men dog ikke noe pioneer. Er mulig at man vil se forskjeller på Pioeeren pga det syko bilde...

Skal fortsette å se om jeg kan få testet på pioneeren

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg 506fde hjem. KNUST! faan så jevla surt. hele inner skjermen er full av sprekker. Hater tollpost-globe akkurat nå. Arggg

Newcomer a_strann sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magfa
    Da fikk jeg 506fde hjem. KNUST! faan så jevla surt.
    Den er lei :neutral:
    R.I.P. 506 FDE.. :?

Men du må da få deg en ny

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja håper det..
    men, komplett sier jeg skal ringe og avtale retur med tollpost, og tollpost ber meg ringe komplett.... har ringt 3 ganger til hver av de nå! annenhver gang, er nesten komisk.
    Første gang dette skjer tro? tviler på det.
    Har betalt får å få varen på døra, så bør den vel hentes derfra også. Selv om jeg hentet den på lageret dems for å sleppe å vente til mandag ( noe jeg tror dem spekulerer i for å sleppe å kjøre ut varer)

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VGA overganger:

Har selv 506XDE så det er ikke aktuelt for meg, men på eltek (www.dynabel.no) har de alle slags VGA-overganger. Gå under Nettbutikk og Supra, så finner dere dem der. De er i alle slagslengder, meget god kvalitet og starter på ca. 500kr.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

nei, nei og nei<:(

Jeg føler med deg magfa, så grisesurt.... Du finner komplett i sandefjord i hvertfall, sett at du bor i nærheten da Håper fra innerst i hjerteroten at ting ordner seg... Du har i hvertfall valgt er skremmende bra produkt lykke til

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, nå er den levert tilbake. men seff er den ikke inne på lager. Så da sitter jeg å venter IGJEN. Får jo magesår av dette plasma-kjøret.

utolig nok tok det 24 timer å sende den tilbake, men 6 dager om man skal ha den levert på døra.. ikke bra.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magfa
    ja, nå er den levert tilbake. men seff er den ikke inne på lager. Så da sitter jeg å venter IGJEN. Får jo magesår av dette plasma-kjøret.

utolig nok tok det 24 timer å sende den tilbake, men 6 dager om man skal ha den levert på døra.. ikke bra.
    Det bildet der får det til å gå kaldt nedover ryggen min.... brrrrr....

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff for et bilde, gjør vondt helt innerst i sjela:'(

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min 506XDE igår - med hel skjerm i motsetning til uheldige magfa - og er så langt strålende fornøyd. Overrasket over hvor mye de syv tommene mellom 434 til 506 utgjør, egentlig.

Det eneste jeg ikke kan fatte og begripe er hvorfor Pioneer ikke lenger støtter PIP fra to ulike inputs, dette var en funksjon jeg brukte til stadighet på 434HDE og jeg savner det allerede. Nå funker PIP kun fra én input-kilde sammen med tuneren i boksen. Vel, siden jeg har ekstern satelittuner er denne funksjonen helt ubrukelig for meg.

Ellers så er jeg storfornøyd med Fyndbörsen hvor jeg kjøpte TV-en. DHL derimot, har jeg ikke mye positivt å si om. "Glemte" å sende regning på moms, lovte utkjøring i to dager uten å levere, og enden på visa at jeg hentet TV-en på egenhånd. 11 dager fra Oslo til Bergen er slett ikke verst for en speditør med "Express" i navnet
    Hjemmekino: Samsung 75" KS8005 - Samsung UBD-K8500 - Apple TV - Chromecast - Sonos all around
    Stue:
    Samsung 65" JU7005 - Apple TV - Chromecast - Sonos playbar

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med skjermen din!
    hvor langt tid tok det fra du bestilte til du fikk den?

Å det med at man er nødt til å hente den selv om man skal få den innen rimelig tid, er noe jeg tror de spekulerer i.

De vet du ikke vil vente på skjermen , så da sparer de penger ved å la deg hente den selv.
    Er faktisk Jevlig dårlig servise siden du allerede har betalt for å få den levert hjem.
    Men det ser ut til at de fleste firmaene utnytter dette.
    Unntaket er vel kansje posten? men de leverer vel ikke så store ting som en plasma-skjerm hjem på døren.
    Er det noen som har Erfaringer med Et Raskt firma, som leverer hjem uten noe tull så kan vi jo bruke dem om vi kan.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig fått skjermen nå. Mektig imponert over bilde.
    Å ikke samme problem som på 42" med å fylle hele skjermen.
    ser mere naturlig ut her.
    ikke antydning til innbrenning.
    så..

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

øy, magfa

Jeg sitter å lurer litt, hvor ille er dette innbrenningsfenomenet egentlig? det villa ha lagt en demper på mine skjerm planer...

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •