Takk for all hjelp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Takk for all hjelp!

Dette kan synes som en merkelig overskrift, når dette faktisk er mitt første innlegg - men jeg har oppholdt meg her en stund, selv om jeg ikke har vært registert. Jeg har, som mange andre, forsøkt å orientere meg i plasma/lcd-villnisset, og har nærmest vekslet fra det ene til det andre fra dag til dag.

Jeg har vel lest samtlige innlegg som handler om TV-apparater i ovennevnte kategorier, og har etterhvert fått mye mer oversikt over teknologien, hvilke modeller som lønner seg osv, ved å øse av dere andres erfaringer.

I kveld var jeg innom på Lefdal for å se på lcd-skjermer, som var det jeg hadde bestemt meg for i dag.., da jeg tok en titt på Panasonics 42PA50. Kort fortalt, valgte jeg å høre på alle dere som lovpriser denne, og bestemte meg på stedet. Jeg har koblet denne opp i kveld, og selv om jeg har noen mangler i forhold til kabling, innstillinger og sånn, må jeg si meg MEGET fornøyd med dette apparatet. Jeg får heller bli HD-klar ved neste korsvei, tenker jeg..

Igjen, takk for alle saklige, og for oss noviser, svært nyttige innlegg på dette forumet.

Mvh

Hector9

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny tv. En meget bra tv. Den takler HD på en bra måte selv om den ikke er "HD-klar"

Morsomt å se hvor mye enkelte skjermer faller i pris. For 5 mnd siden kostet 42"pa50 25.000.- på elkjøp. Nå koster den 15.000.-

42"pv500 derimot, har knapt rørt seg på pris.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Klokt valg

Tror du har gjort et meget fornuftig valg. Hadde jeg ikke handlet LCD TV for et halvt år siden og basert på det jeg vet i dag ville jeg trolig gjort det samme. Bl.a synes jeg ikke at det å koble PC til TV er så "spennende" som jeg trodde....

Personlig tror jeg HDTV ligger lengre fram i tid en det det vi ønsker oss. Det er bare å sammenlikne med 4/3 kontra 16/9 format på TV. I mange mange år ble vi advart mot å kjøpe noe annet enn widescreen. Først i det siste har vi virkelig begynt å få widescreen sending....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •