Min PIO! Nybegynner Spørsmål

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Min PIO! Nybegynner Spørsmål

Skulle egentlig plukke opp en Pioneer 42" RXE fra Elkjøp i dag, men
    var på Lefdal i går å valgte vel heller en litt bedre å litt dyrere Pioneer 43" FDE

Nå er det vel sånn at denne TV'en er vel kanskje litt for bra for meg.
    Har bare vanlig kabel TV her hvor jeg bor, så bildet på TV sendinger er ikke mye å skryte av, men min antennekabel kjøpt på Elkjøp for 10 år siden for 30kr gjør det vel heller ikke bedre, bare jeg rører litt på den bak på tuneren blir bildet bedre å dårligere, alt ettersom hvor hvor mye jeg rører...

Noen som veit om en bedre kabel jeg kan bruke, gjør ingen ting om den koster noen kroner.

Alle andre tips & triks jeg kan gjøre for å få få nyte denne TV'en best mulig mottas med glede, men prøv å ikke bruk alt for mye tekniske ord & utrykk.. er helt blank på alt dette.

Har nå sittet å spilt litt Resident Evil 4 på PS2, meget skummel affære på 43"

Kommer til å oppdatere denne tråden med flere nybegynner spørsmål ettersom de dukker opp!
    Kanskje det også dukker opp ett bildet eller noe i løpet av uka... er litt rotete nå, har ikke tid til å rydde

EDIT:
    Trur kanskje jeg fant noe her.
    Coaxial TV kabel
    Denne passer til meg eller?

Newcomer c0n05 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips?

BAre kjøp en ny antenne kabel du, spiller vel liten rolle om det er en scanor kabel til hundre kroner eller en monster kabel til tre hundre kroner..

Et tips kan være å unngå spill de første timene du bruker tv, noen som mener det har noe å si når det kommer til innbrenning..

En påstand er at du vil bli 10x mer fornøyd med den ekte pioneer tv din enn du ville ha blitt med en NEC tv påklistret en PIONEER logo..

Et siste råd, når det gjelder rengjøring skal det holde å tørke av tv med den blå lille kluten som fulgte med..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •