Amoi Lc32af1e

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Amoi Lc32af1e

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Amoi Lc32af1e

var på elkjop i dag, der fikk jeg anbefalt en AMOI LC32AF1E Det var et lekkert design og masse funksjoner. Er dette et godt kjøp, eller kjøper jeg katta i sekken. Personlig har jeg aldri hørt om merket. Ekspeditøren sa at dette merket var stor utenfor Norges grenser. Noen erfaringer med dette 32" lekre tv, evt produsenten?

Takker for alle svar.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som et greit kjøp. Det går ikke an å kjøpe "katta i sekken på Elkjøp". Det er jo bare å levere "katta" tilbake og få pengene igjen. Hvorfor ikke teste den i 30 dager og se selv?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

take care...

Har ikke sett akkurat denne skjermen, men kikket på en 37" Amoi på elkjøp. De virker overvettes hissige på å selge disse amoi-skjermene... kan det hende de får bedre provisjon på disse tro.

Vel uansett spekulasjoner. 37" jeg kikket på hadde fryktelig dårlige kontraster, og i mørke partier var det utrolig mye billedinformasjon som gikk tapt. Når det gjelder tv titting så var den forsåvidt grei, men syntes bildet var noe grøtete. Fargene virket også litt unaturlige (ansikter f.eks så veldig hvite ut på den skjermen jeg så).
    Syntes også jeg så etterslep på f.eks fotballsending, og på vertikal rulle-tekst hakket det til den store gullmedaljen.

Vel dette er mine subjektive vurderinger, men for all det med bytterett så er det jo ikke rare risikoen å gi det er forsøk. Og det er tross alt dine øyne som avgjør hva du synes er bra nok... (anbf. test tv med en film eller to som har endel mørke scener :-)

rundis

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Det er vel for sent nå, men STYR UNNA! :?

Dette er nemlig TV'n som kan nesten alt, men gjør ingenting bra. Treg respons på fjernkontrol/menyer. Dårlig synk i lyd/bilde (spesielt ved avspilling fra intern støttet mpg, divx osv). Lyd som faller tilbake til mono hver gang man skifter kanal (og man må trykke på "dual" knappen 3 ganger for å få på stereo igjen). Ekstremt dårlig på mørke bilder. Manglende zoom funskjon som er et helv'te for oss på med analog kabeltv (4:3 -> 16:9 zoom). Uff, jeg kunne fortsatt å plukke på feil her, men AMOI har allerede fått masse negativt her på forumet.

Takk og pris for 30 dager'n til Elkjøp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •