Samsungs LN-S4662D NY 1080P SKJERM ! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Newcomer Ibizaonice sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Men nå som alle disse nye badboyz skjermene kommer ut, hva tror dere kommer til å skje med prisene på de vi har nå ! Panasonic (ny fabrikk) , Philips og LG (tror jeg det var) lager verdens største flatskjerm fabrikk og Samsung er i full sving med 7th generation. Prisene må da bli presset ned i følge av dette. Panasonic selv sier at plasma produskjonskostnadene vil bli halvert på sine nye skjermer framover.:wink:

Newcomer Ibizaonice sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thyraven
    riktig, 1080p er som jeg har hørt dødt når det gjelder tv nettet i norge. det blir for dyrt å bygge ut til det, dvd og ps3 vil vel få det etterhvert men som du sier dette er lenge lenge til vi kan få noe ut av det
    Tror ikke bare det er 1080p som er dødt her i Norge ;-) :razz: , lurerer på om vi i det hele tatt kommer til å få noe HD nett (720p/1080i) i det hele tatt før 2010 (!) Herrligheten de driver og strir med dette Digital Nettet sitt som skal/kan få scart innganger i MPEG2/4 formatet ! (referer til annen tråd her) godt gjort må jeg si. Når skal Norge i det hele tatt henge med i svingene når det gjelder teknologi, hvorfor er vi alltid sist med ting !

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ibizaonice
    Men nå som alle disse nye badboyz skjermene kommer ut, hva tror dere kommer til å skje med prisene på de vi har nå ! Panasonic (ny fabrikk) , Philips og LG (tror jeg det var) lager verdens største flatskjerm fabrikk og Samsung er i full sving med 7th generation. Prisene må da bli presset ned i følge av dette. Panasonic selv sier at plasma produskjonskostnadene vil bli halvert på sine nye skjermer framover.:wink:

som jeg leste på noen andre tråder her så er prisene presset i bånn nå før produksjons kostnadene går ned, noen butikker selger faktisk i tap på mange lcd/plasma skjermer i dag. men som du sier så bygges det nye store fabrikker som vil få ned kostnadene som vi vil få nytte av. men det kan nok ta litt tid

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tja...jeg tør påstå at tv-forhandlerne tjener mer penger pr tv nå, enn de gjorde for 8-9 mndr siden. med den store omsetningshastigheten som er på apparatene i dag, så skal det veldig mye til å brenne inne med modeller som man må selge med tap. jeg ser derimot frem til at de nye produksjonslinjene åpner, da det er enkelte modeller som det har vært umulig å få tak i de siste 6 mnd. vi får bl.a. inn sony klv-s32a10e i dag eller i morgen, den ble bestilt fra sony i september. det samme gjelder philips 9830 serien.

det er ikke tvil om at prisene vil fortsette å dale, men jeg tror ikke vi får full effekt av de nye produksjonslinjene før til sommeren.

apropos det å selge med tap. ser at lefdal har 37pf9946 på weben sin til 9995 nå, dette er en tv som gikk ut i vår, og lå vel på rundt 15k da. håper for dems skyld at de ikke har så mange på lager, det kan fort bli dyrt...

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den tv`n så skikkelig rå ut får håpe den får en sympatisk pris, støtte for full paneloppløsning via pc og en skikkelig fjernkontroll med backlight. (Pstraums hvis du leser denne tråden, be de som designer fjernkontrollene til samsung om å lage skikkelige fjrnkontroller med backlight og bedre range. jeg tror de fleste hadde vert villig til å betale en hundrings mer for å få en skikkelig fjernkontroll.)

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    (Pstraums hvis du leser denne tråden, be de som designer fjernkontrollene til samsung om å lage skikkelige fjrnkontroller med backlight og bedre range.
    Hør Hør. Tror kontrollen som fulgte med m4061 min er noe av det tregeste jeg har vært borti, og du skal ikke mye ut til sidene før tv-n nekter å følge ordre.....

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Den tv`n så skikkelig rå ut får håpe den får en sympatisk pris, støtte for full paneloppløsning via pc og en skikkelig fjernkontroll med backlight. (Pstraums hvis du leser denne tråden, be de som designer fjernkontrollene til samsung om å lage skikkelige fjrnkontroller med backlight og bedre range. jeg tror de fleste hadde vert villig til å betale en hundrings mer for å få en skikkelig fjernkontroll.)
    Jeg har nevnt det til nær sagt hver eneste koreaner som har vært på besøk og som jeg har snakket med på messer, de siste 3 årene ... Fjernkontrollene fungerer fint, men de ser så unødvendig kjipe ut.. ... de burde helt klart brukt $4 mer på dette .. og jeg tror alle vi som jobber med dette i norden er enige med deg vedr. fjernkontrollene. Man får faktisk en finere fjernkontroll om man kjøper en Samsung DVD spiller til 1.500,- enn om man kjøper en plasma til 700.000 :-) (80" 1080p som kommer i løpet av første halvår)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pstraums
    Jeg har nevnt det til nær sagt hver eneste koreaner som har vært på besøk og som jeg har snakket med på messer, de siste 3 årene ... Fjernkontrollene fungerer fint, men de ser så unødvendig kjipe ut.. ... de burde helt klart brukt $4 mer på dette .. og jeg tror alle vi som jobber med dette i norden er enige med deg vedr. fjernkontrollene. Man får faktisk en finere fjernkontroll om man kjøper en Samsung DVD spiller til 1.500,- enn om man kjøper en plasma til 700.000 :-) (80" 1080p som kommer i løpet av første halvår)
    De burde bli mer spandable med A/V inngamger også, mener jeg. En bra tv burde ha 4 scart, gjerne alle med RGB, 2 component og HDMI/DVI. Og det at noen har f.eks. Component og DVI via en kontakt, er også noe tull.

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pstraums
    Er det mange som kjøper såpass dyre TVer og faktisk bruker standard-fjernkontrollene da ? Jeg har to anlegg og har programmerbar fjernkontroll til begge to. Alle originalkontrollene ligger i skuffen og støver ned. Orker ikke ha 4-5 stk. på bordet...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •