Råd ang. Hitachi 32PD3000 Plasma

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Råd ang. Hitachi 32PD3000 Plasma

Hei,
    Er relativt ny på forumet og er nå klar til å gå til anskaffelse av min første plasmaskjerm, men det å orientere seg er neimen ikke lett. De skjermene det står om nå er Hitachi 32PD3000, Panasonic TH37PA20 (PW6?), Philips 32PF9965 (med PixelPlus 2. generasjon), og JVC PD35D30 (med D.I.S.T). Jeg har naturlig nok ikke fått testet disse skjermene ved siden av hverandre, men synes etter å ha sett alle hver for seg at Hitachien imponerer mest (lysstyrke, farger, kontraster). Det som bekymrer meg at denne skjermen nå begynner å få noen måneder på baken, mens de andre jeg nevner er nylig lansert.

Er det noen som kan hjelpe meg med noen "velfunderte" anbefalinger....

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann.

Lekte meg med JVC PD35D30 i går. Bildet var bra på komponent inngangen. Dessverre fikk jeg den ikke til å ta progressivt signal inn. Bildet ble helt opphakket og merkelig.

Fjernkontrollen er helt forforedlig kjip. Ser ut som den tilhører en 14".

Designmessig er den meget pen og kvaliteten var meget bra. Sammenlignet den direkte med 9975 og den falt helt utenfor.

Når det gjelder 9965 så er den tragisk. Selv 9955 er bedre. 9965 har svært mange digital artifakter og jeg syns pixel pluss ødelegger mer enn det ordner.

Panasonicen har jeg ikke testet, men jeg får kanskje sjekket den på fredag.

Hitatchi så jeg på messen. Virket ok men den begynner å bli noe gammel.

Tror jeg ville gått for Panasonic. (hvis den er så bra som jeg håper den er)

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Panasonic= ! Har selv PA20 i 42" versjon, og kan anbefale denne på det varmeste. Har også sett de øvrige, og samtlige baserer seg på en noe eldre teknologiplattform enn Panasonicen, som har den definitivt høyeste kontrasten, skikkelig 10-bits prosessering samt relativt oppegående design og funksjonalitet. Philipsene har for øvrig også relativt god bildekvalitet, men en del lavere kontrast, 8-bits fargeprosessering, men noen liker jo prosesseringen...

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lygren, et spm til deg i tråden din om førsteintrykk Panasonic...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •