Nedgradering der siger spar 2.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Thomas H sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nedgradering der siger spar 2.

Hej

Jeg havde problemer min 42" plasma en LG RZ42PY10. Det er nogle pixelfejl.

Den 13. dec. skulle jeg til USA, så det passede med jeg sendte plasmaen ind på værkstedet dagen før. Fordi så kunne de kigge på fejlen mens jeg var i USA. Men da jeg kom hjem igår, ringede jeg ind til 2tal for at høre hvor langt der er kommet. Men de er ikke færdig endnu på værkstedet. Jeg havde nok mine bange anelser, da der var flere fridage på grund af julen. Så nu må jeg afvendte indtil de bliver færdige.

Derfor var jeg ovre hos mine forældre idag, for at låne et andet TV. Ikke for at det skal være løgn, er det en 14" TV af mærket Sanyo. Oprindelig var det min bror's TV, som han havde på sit værelse, da han boede hjemme. Det er så den jeg har til låns nu. Det er noget af en nedgradering, der siger spar 2. Jeg gider da heller ikke at se DVD-film, før jeg får plasmaen igen. Men dan kan da bruges til når jeg ser nyheder, sport og ling. Heldigvis er nedgraderingen kun midlertidig.

Billed 1: Plasmaen som er på værkstedet lige nu.

Billed 2: 14"'eren som jeg har til låns lige nu.

Billed 3: Som i kan se, er TV'et før at scart-stikket blev standart.

Active whitenr9 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    enkel løsning. (hvis du har litt penger på sparekonto) kjøp ny tv på elkjøp. bruk tv'n i 30 dager til du får tilbake din gamle. lever tilbake elkjøp tv'n.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •