Kjøp av plasma 42-43 event. 50 - HD-Ready.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøp av plasma 42-43 event. 50 - HD-Ready.

Ønsker info/anbefalinger angående kjøp av plasma 40 event. 50. Jeg har satt en grense på 42 til 29k. og 50 til 40k. ....er det event. verdt prisforskjellen?

Som evig Sony fan på TV fronten, er jeg kresen på bilde, vi har nå en Sony 32 W.screen. Avstand sittegruppe til TV ca. 5 meter.

Bruksområde for flatskjerm er; parabol, video og DVD filmer.

Ser Januar-salget bl.a. lokker med Pioneer PDP 42RXE og Hitachi PD6600 til under 20k. Er disse plasmaene bra?

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av barco
    Ser Januar-salget bl.a. lokker med Pioneer PDP 42RXE og Hitachi PD6600 til under 20k. Er disse plasmaene bra?
    Pioneer har kjøpt inn noen billige 42" paneler og satt sitt navn på dem. Du bør gå å se hvordan den er iforhold til 43" fra pioneer. Dvs 436XDE eller 436FDE som det finnes masse info om på dette forum. 436 har bare helt fantastisk bilde, og den finnes til under 30k i FDE utgave.

PD6600 bør også sammenlignes med PD7200 før du eventuellt kjøper. Disse finere modellene er selvfølgelig dyrere, men gå uansett i en butikk og sammenlign før du kjøper eller bestiller!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den beste TVen akkurat nå i denne prisklassen er nok Pioneers PDP-506 F(X)DE.
    Alternativet er Panasonics PV500 modell, men vet ikke om man får tak i denne til under 40 k nå. Hvilken av disse som er best strides de lærde om.
    Jeg sitter 5 meter fra en 50" TV. Passe størrelse det, etter litt tilvenning.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffen
    Den beste TVen akkurat nå i denne prisklassen er nok Pioneers PDP-506 F(X)DE.
    Alternativet er Panasonics PV500 modell, men vet ikke om man får tak i denne til under 40 k nå. Hvilken av disse som er best strides de lærde om.
    Jeg sitter 5 meter fra en 50" TV. Passe størrelse det, etter litt tilvenning.
    Hvor får man event. best pris på 506FDE?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •