Trenger noen tips

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger noen tips

Har nå brukt mye tid på nettet og i butikker for å prøve å finne en LCD tv, men blir nesten oppgitt av div typebetegnelser og spec`s og ikke minst inkompetente butikk ansatte.

Så det jeg spør dere om er om dere har noen konkrete forslag til hva jeg skal velge.

Tv`n kommer til å bli brukt til vanlig tv titting, DVD og en god del pc bruk (har skjermkort med DVI utgang). Lyd er ikke så allt for viktig da jeg kommer til å bruke ett eksternt surround anlegg. Størrelse blir ett sted mellom 32"-37" og pris helst under 20.000,-

Har sett litt på Samsung r51, men er vel kanskje ikke beste valget med tanke på at den ikke har DVI inngang?

Alle svar og forslag vil bli motatt med ett stort TAKK da jeg føler at jeg har gått meg litt vill i jungelen av flatskjermer :razz:

Hvis dere vet om noen nyheter som er rundt hjørnet så er det aktuellt og få meg seg og..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

samsung

Hei, jeg har en samsung r41. 32" LCD.
    Sitter hver kveld og er forundret over hvor gode bilder denne tv`n leverer! Koster 15k hos ekspert..
    r41 og 51 er forøvrig samme tv i forskjellig design. Den mangler DVD, men har HDMI. Du får kabel som har dvi i den ene enden, og hdmi i dan andre, så dette burde ikke være noe problem

Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta en titt på Dell sin nye 37 tommer.
    http://www.dinside.no/php/art.php?id=282334
    17700 kr koster den nå. Den har også DVI inngang

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker og bukker for svarene

Må si den Dell`n så veldig interessant ut. Eneste jeg bet meg merke til i testen var at det sto at responstiden var på 16ms... er det ikke 8ms som gjelder nå for tiden?
    Håper noen kan svare meg på dette, da det er siste dagen som tilbudet gjelder.

Mvh J00LS

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •