LCD skjerm, dead on arrival (DOA)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LCD skjerm, dead on arrival (DOA)

Heisann, og god jul til alle sammen på forumet.

Jeg fikk min første LCD skjerm til jul (Hyundai 3272), og var den lykkelige eier til jeg satte i strøm og skulle nyte xbox - teste HD via bærbaren osv. Panelet slo seg på men resultatet ble en blå/lilla farge og ingenting mer. Trodde dette var en brukerfeil, og at jeg ikke hadde festet i riktig scart. Etter litt frem og tilbake forsto jeg det slik at denne tv`en er plug and play og at det skulle bli bilde med en gang automatisk. Begynte også å sette på menyen for å velge kilde, men fikk altså ikke noen form for bilde.

Lurer derfor på om noen har vært borti lignende? Selve panelet virker til å sitte litt løst/slakke da jeg kan dytte panelet noen millimeter inn i selve kabinettet på to steder.

1. Oppe til høyre
    2. Nede til venstre

Annet enn det så har tv`n ingen overfladiske sår eller merker. Men skulle ikke forrundre meg om det er våre venner i posten som har lempet litt for hardt på esken tv`n kom i.

Mh
    RP

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    vert borti lignende feil på en annen TV. den ble byttet i butikken samme dagen etter at vi hadde testet den... fikk kun en blå skjerm uten noe mer.. fikk ikke fram meny ol. dette var ikke transportskade og regner heller ikke emd at TVen din er transportskadet da du normalt skal kunne se tydelige sprekker i panelet ved transportskade (med mindre det er elektronikken som er blitt skadet) .

ta kontakt med forhandleren snarest så får du deg nok en ny TV..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •